poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Kremy L'Oreal

W tej chwili mam trzy kremy L'Oreal do pielęgnacji twarzy, każdy z nich to pierwsze opakowanie, które mam. Pierwszy to krem Revitalift 10 Total Repair, reklamowany przez Rachel Weisz.  Nie mogę powiedziec o tym kremie złego słowa, poza tym, co o kolejnych - że chyba nieco wysusza moją delikatną skórę, ale teraz pod krem przeciwzmarszczkowy używam kremu nawilżającego, który chyba niweluje to działanie wysuszające kremów przeciwzmarszczkowych na mojej skórze. Krem jak na razie mi odpowiada, przy czym przypominam, iż jestem modsza od reklamującej go Rachel Weisz, gdyż ma to być krem dla kobiet po 40tce.
 Zamieszczam tu powyższą reklamę, gdyż bardzo podoba mi się na niej Rachel Weisz, ale od razu mówię, iż ta reklama została zaskarżona przez Advertising Standards Authority w Wielkiej Brytanii z powodu tego, iż aktorka ma na niej zbyt wygładzoną twarz. Ano ma. Żaden krem nie może równać się z Photoshopem, ale miło sobie popatrzeć na tak piękne, choć mało realne, zdjęcie. Realne wygląda mniej wiecej tak, bo przecież i tak nie jest to twarz aktorki, kiedy rano wstaje z łóżka. Warto pamiętać jak reklamy mają się do rzeczywistości... Zupełnie nie wiem, czemu, o paradoksie,  kobietom łatwiej uwierzyć w to, iż mogą równać się z dziełami grafiki komputerowej, niż w to, że dzieła te mają się nijak do rzeczywistości słowem rozziew między jednym a drugim jest wielkości  mniej więcej Wielkiego Kanionu Colorado.

Następny krem to Revitalift na noc, wydaje mi się, że dobrze działa na moją skórę twarzy i szyi, jest gładsza i jakby jędrniejsza. Jeśli chodzi o dekolt, to mam problem z tym, że budzę się czasami z pogniecionym, jestem na etapie walki z tym przykrym objawem, jeśli coś na to pomożę, nie omieszkam tego odnotować!

Ostatni krem L'Oreal w moich zbiorach to kontur twarzy i szyi.

 Twarzą tego kremu jst Andie MacDowell. Jest to również piękna kobieta, po 50-tce. Cóż, ona ma kwadratową twarz i wyraźną szczękę - a osoby o takim owalu twarzy starzeją się wolniej... ja mam okrągłą twarz i obawy, iż mój owal twarzy rozmyje się zbyt szybko. Krem ten stosuję na noc, choć nie co wieczór, i nie mam do niego zastrzeżeń, przy czym pamiętajmy, że mam 32 lata, a nie pięćdziesiąt parę i że ...


... do jasnej cholery Andie MacDowell też w rzeczywistości nie wygląda tak jak na reklamach L'Oreala!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Komentarze zawierające link nie będą publikowane.