poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Kremy pod oczy

Nie wiem, czy szukanie dobrego kremu pod oczy kiedy skończyło się 30 lat można porównać do szukania igły w stogu siana, czy raczej do oczekiwania cudu... 

Krem odżywczo-wygładzający z linii nutri ujędrnianie AA. Nie wygładza, z odżywianiem też bym nie przesadzała. Nie sądzę abym zużyła do końca to opakowanie, a mam je już dosyć długo. Nie działa podrażnieniowo na moje wrażliwe oczy, ale pytanie czy w ogóle działa i co właściwie kosmetyk jest w stanie zrobić z tak cienką i delikatną skórą jak ta pod oczami...




L'Oreal Kod Młodości. Rozczarowanie. Nieprzyjemny zapach i wysusza skórę. Nie zużyłam całego opakowanie nie mogłam już znieść zapachu. Dobrze, że chociaż kupiłam ten krem po bardzo okazyjnej cenie.


L'Oreal Revitalift Double Lifting. Podwójny kosmetyk - krem i żel. Rozczarowanie. Jak na skierowany do kobiet dojrzałych mało działa na skórę 32-latki, więc nie wiem jak sprawdzi się na 45-latce. Zużyłam jedno opkaowanie, ale więcej nie kupię. Dobrze, że również ten krem kupiłam na Allegro połowę taniej niż w sklepach.

Deremica Hypoalergica - znakomicie działał. Jakieś dwa tygodnie. Potem już nie zauważyłam działania. Może skóra się przyzwyczaiła? Nie podrażnia, nie wysusza, ale to jeszcze nie to, czego szukam, choć przez dwa tygodnie już tak myślałam...



Dermetic Hydrarain2. Parę lat temu użyłam próbki z gazety, i byłam zachwycona. Była promocja w Supherpharmie, bo tam często są promocje tej, zresztą całkiem dobrej, serii. Kupiłam, zużyłam kilka opakowań, ale ostatnie zużyte ostatniej wiosny już nie dawało tak dobrych efektów :(



Lift anti-wrincle balm Planete System. Pani w Superpharmie bardzo nalegała, widać było, iż sprzedanie produktów z tej serii było priorytetem. Pytałam o zupełnie inną firmę, a ona od razu zaprowadziła mnie do półki z tą, i robiła tak z każdą klientką. Tłumaczyła, że to naturalny, ekologiczny krem (HEHEHE jakby mnie to przekonywało w wypadku kosmetyków, które nie są produkowane na Wschodzie- Bliskim i tym dalszym), ponieważ byłoby to bardzo niegrzeczne, gdybym jej oznajmiła, gdzie mam taką naturalność słuchałam bez słowa a ona nudziła o tej naturalności, i nagle padło zdanie, że bardziej syntetyczne kosmetyki przesuszają skórę pod oczami - czyli mój problem. Bingo, tu mnie miała.Tym sposobem mnie przekonała, kupiłam. Szału  nie ma, ale to do tej pory najlepszy krem pod oczy, jaki miałam i...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Komentarze zawierające link nie będą publikowane.