poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Magnetyczny lakier do paznokci essence

Metaliczne kolory. Po zastosowaniu magnesu w formie nakładki zakładanej na palec producent obiecuje efekt pasków w dwóch różnych odcieniach - jaśniejszym i ciemniejszym.





Jeśli chodzi o zasadę działania magnesu to powtórzcie sobie lekcje fizyki. Jeśli chodzi o efekty w/w - widziałam w Internecie zdjęcia, na których były widoczne. Więc może i działa, ale nie na mnie. Wykonanie przerosło mnie całkowicie, moja siostra dziwiła się temu, więc oddałam zestaw jej. Ją też przerosło. Jeśli zbliżyło się nakładkę za blisko paznokcia, to dotykała do lakieru, i trzeba było malować go na nowo. Jeśli trzymało się za daleko - efekt był żaden. Tam gdzie cudem udało się  wykonać wszystko jak trzeba - efekt był co najwyżej mizerny, a wysiłek włożony w jego uzyskanie - nieproporcjonalnie duży. Ale jeśli chcecie próbujcie i powodzenia, bo mi się nie udało, kładę krzyżyk na tym produkcie jeśli chodzi o efekt magnetyczny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Komentarze zawierające link nie będą publikowane.