poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Na czym bazować - bazy pod podkład

Stanowczo mój nr 1 - baza wygładzająca Dax Cosmetics. Już dawo nie używałam bazy w ogóle, i teraz, kiedy znów sięgnęłam -po tą- widzę duużą różnicę na korzyść! Matuje, wygładza, podkład się lepiej na niej rozprowadza. Co do przedłużenia trwałości makijażu - nie mam zdania, bo na mnie w ogóle makijaż trzyma się długo, i nie zależy mi na takiej funkcji bazy, więc nie zwracam na to uwagi.

Jeszcze kiedy była tańsza niż baza Dax, używałam bazy Soraya do cery mieszanej i tłustej.
 Obecnie, kiedy cena jest właściwie jednakowa, stanowczo wolę kupować Dax.

Na końcu coś, co nazywa się bazą, z limitowanej edycji Out of space marki Catrice, ale właściwie jest rozświetlaczem, i jako taki skutecznie rozświetla, natomiast nie ma innych zalet typowej bazy. Więc jeśli masz cerę problemową, to omijaj takie rzeczy z daleka, bo tylko podkreśli niedoskonałości. Jeśli nie masz tego rodzaju problemów - rzecz całkiem OK, ale jako rozświetlacz.

1 komentarz:

  1. super baza firmy soraya - naparawde warta zakupu - dobrze wygładza skore, podkład trzyma się na niej rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Komentarze zawierające link nie będą publikowane.