poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Wody... Nawilżanie z apteki

Cetaphil MD Dermoprotector. Mam skłonną do przesuszania się na tle alergicznym skórę. W/w specyfik o mądrej nazwie polecił mi znajomy farmaceuta (pozdrawiam Cię M.). DZIAŁA. Używałam tej emulsji zarówni do ciała jak i do twarzy, i muszę ja pochwalić - naprawdę nawilża.  


Cetaphil DA Ultra krem intensywnie nawilżający.
Jw. Bardzo dobry. Chociaż droższy niż poprzednia emulsja, i w sumie tańsza wersja dla mnie jest wystarczająca. Ale jeśli dla kogoś nie - polecam specyfik w wersji ultra, warto spróbować.

Ivostin Sensitia Krem intensywnie nawilżający. Używam go przed kremami przeciwzmarszczkowymi, które wysuszają moją skórę. Jedno słowo - działa. Polecam.
Rombalsam krem z mocznikiem. Pachnie geranium, więc jak dla mnie to raczej bardziej śmierdzi. Warto znieść ten zapach. Krem dobrze działa, i ma aż 30 % mocznika, co jak się dowiedziałam od znajomej przedstawicielki firmy farmaceutycznej (pozdrawiam cię, M.) to naprawdę dużo za naprawdę mało (cena ok 10 zł), gdyż zwykle kremy z taką zawartością mocznika kosztują ok. 60 zł. Można używać do twarzy.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Komentarze zawierające link nie będą publikowane.