czwartek, 31 maja 2012

IsaDora Papagayo - lato w papuzich kolorach


( Fot. ze str.: http://www.isadora.com/news/summer-make-up-2012/)

Kolory papuzie - intensywne, kontrastowe, krzyczące. Tropikalne. Ja nazywam takie kolory kolorami "Patrz na mnie!" Takie są też kolory letniej kolekcji IsaDora o wdzięcznej nazwie Papagayo. Kojarzą się z latem, słońcem, wodą i upałem. Wakacje w kolorach papuzich. Barwne plamy, intensywne kreski. Tu nie ma miejsca na rozbielone pastele. 




(Fot. ze str.: http://adaras.se/category/skonhet.html)

W skład kolekcji wchodzą potrójne cienie do powiek, dwa błyszczyki, dwa kolorowe tusze do rzęs (niebieski i zielony), dwie metaliczne kredki do powiek, dwie konturówki do ust i cztery lakiery do paznokci.
Kolory zielony i fioletowy, które znajdują się w tej kolekcji są poza moim zasięgiem, tzn. wyglądałabym w nich jak (opcjonalnie lub wszystko na raz) : ofiara przemocy/ osoba ciężko chora/tania prostytutka/topielec wyłowiony z wody :( 
Ale same w sobie są to kolory ładne, i na pewno będą pasować wielu osobom np. tym o urodzie w kolorystyce pani z powyższego  baneru.
Kusi mnie natomiast niebieski, a na zdjęciu widzę, że właściwie kobaltowy tusz do rzęs...
Odcienie różu i pomarańczy w tej kolekcji tak mi się podobają że mam od dawna kosmetyki w tych kolorach. Są soczyste apetyczne, letnie, intensywne, wakacyjne  - czyli takie jak lubię. (Nie na darmo zostałam kiedyś nazwana, właśnie przez moje kolorystyczne upodobania, "papugą" :)
Życzę więc udanego lata w kolorach papuzich! Niech na Was patrzą!

1 komentarz:

  1. i już lubię to kolekcje jeśli te kolory będą takie krzykliwe jak na reklamie

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Komentarze zawierające link nie będą publikowane.