poniedziałek, 25 czerwca 2012

Nowa limitka CATRICE: REVOLTAIRE




Letnia propozycja marki catrice.

W jej skład wchodzi:
-róż,
-2 paletki cieni do powiek,
-pędzelek do ust,
-3 szminki,
-5 lakierów do paznokci.





Oprócz koralowego lakieru (ale mam już b. podobne) nic z tej serii mnie szczególnie nie uwiodło, i w ogóle jak dla mnie lakiery są jej najmocniejszym punktem. (Ale może ktoś dobrze wygląda w smoky eyes w odcieniach zieleni... bo ja na pewno nie...)

Opakowania paletek mają dość atrakcyjny design:



A róż jest w trendzie tego sezonu-tzn jest "cieniowany" (do tego jest delikatny i ma nieco-również delikatnych- błyszczących drobinek):





ale nie sądzę aby z tych faktów wynikało coś więcej, niż wrażenie estetyczne patrzącego.


Ogólnie ta seria jednej z moich ulubionych marek niczym mnie nie zachwyciła, ale próbujcie, sprawdzajcie, szukajcie w niej swoich kolorów i patentów na to lato :)

1 komentarz:

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Komentarze zawierające link nie będą publikowane.