poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Moje pierścionki :)

Sztuczna - tylko taką tu pokazuję - część moich pierścionkowych zbiorów.

Zacznę od konkluzji - kurcze, myślałam, że mam ich więcej... :)

Plastik, masa, metal, szkiełka, skóra, filc - to surowce, które składają się na tworzywo tejże mojej kolekcji.
NIE jestem drobna, niska, filigranowa ani szczupła dlatego mogę nosić biżuterię, która przygniotłaby i przytłoczyła osoby o drobnej posturze. I taką z upodobaniem noszę....
(Na parkingu stoi malutki, dwuosobowy samochód, żółty pomalowany w fioletowe kwiatki, mijamy go z siostrą:
Ona: -"Ale fajny samochodzik!"
Ja: "-  No. Kolorystyką i rozmiarem pasowałby mi na biżuterię..! " )

Cóż, rozmiar ma znaczenie w tym przypadku :)
Dlatego na zdjęciach umieściłam linijkę - bez niej nie byłoby widać rzeczywistych rozmiarów moich pierścioneczków :)
Podzielę je tu sobie na grupy tematyczne:



MOTYWY ZWIERZĘCE:

ZWIERZĘTA:


sówka - prezent pamiątka z Malezji (chwilę przed tym jak nastała moda na sówki):









sówka z butiku - pierścionek na gumce:





krokodyl z butiku:






ZWIERZĘCE DESENIE:

trzy plastikowe  pierścionki:











MOTYWY ROŚLINNE



OWOCE:

jabłko z bytomskiego Accessorize (miałam takie z krakowskiego Accessorrize - poszłam w nim na spotkanie ze znajomymi - wróciłam bez listka i bez ogonka... :(  A tylko siedziałam przy stoliku... Wydaje mi się, że opinia mojej siostry, iż bardzo gestykuluję jest słuszna :) Dlatego kiedy udało mi się kupić takie samo - już ostatnie - w bytomskim sklepie, teraz boję sięje nosić by nie postradać ogonka i listka... widziałam co prawda  b. podobne w New Yorkerze, ale miały dużo gorszą jakość wykonania.





jabłko prezent pamiątka z Malezji:









KWIATY

skórzany pierścionek-kwiatek kupiony w Sukiennicach:


filcowy pierścionek-kwiatek kupiony w Toruniu bądź w Gdańsku:










pierwszy tego rodzaju pierścionek, jaki sobie kupiłam , parę ładnych lat temu na wesele:









KWIATOWY DESEŃ

pierścionek z Accessorize z Krakowa:





PLASTIKOWE PIERŚCIONKI

przezroczyste z "chmurkami" w środku:




w paski:






seria imprezowa pod roboczym tytułem "DIAMENTY, RUBINY" ;)




z oczkiem ;) Wallis: 


6 komentarzy:

  1. fajna kolekcja :) ten drugi z jabłuszkiem i sową na gumce mi sie bardzo podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. troszkę tego jest:) ja też mam niezłą kolekcję pierścionków, ale noszę tylko jeden ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna sówka, jakie piękne jabłuszko.

    OdpowiedzUsuń
  4. sporo tego masz :) ja noszę tylko zaręczynowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaręczynowy noszę na prawej ręce - jest z białego złota, mały, skromny, płaski,"codzienny", pasuje do każdej stylizacji. A wszystkie powyższe pierścionki noszę w zależności od stroju - nastroju i na lewej ręce :

      Usuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Komentarze zawierające link nie będą publikowane.