piątek, 3 sierpnia 2012

Szybki spacer po Złotych Tarasach

Salon Victoria's Secret: 
http://umalujsie.blogspot.com/search/label/Victoria%27s%20Secret



New Look - mega wysokie obcasy, platforma, odkryty palec (peeptoe) i kratka szkocka- tartan... chciałam walić głową w ścianę albowiem jak na moje oko wysokość tego cienkiego obcasa wynosiła  jakieś ok. 15 cm, i nawet dla mnie to za wiele. Ale są przepiękne... Kratka urzekająca... Następnym razem jak jescze będą to chociaż przymierzę te cudeńka ...



Limonkowa listonoszka na wyprzedaży za 50 zł ( z trudem powstrzymałam się przed zakupem, cudny kolor i jeden z moich ulubionych fasonów):


Urocze pudrowo (również w innych kolorach) -kokardkowe propozycje w chanelowym klimacie z nowej kolekcji:





H & M - w tym miejscu kupujętylko dodatki, i to jedynie opaski i, paski i chusty/szale, bowiem jak kupiłam kiedyś kolczyki to rozpadły mi sięzanim je dowiozłam do domu nie mówiąc o założeniu. 
a tu całkiem przyjemna propozycja torebki- puzderka, jednej z wielu wariaccji torebek McQueena w bardzo przystępnej cenie ( w sklepie była wersja bez cyrkonii, same metalowe "opiłki":



2 komentarze:

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Komentarze zawierające link nie będą publikowane.