środa, 31 października 2012

Listopadowy przegląd prasy - trendy

Całkowicie subiektywny - co mi w oko wpadło.

Zdjęcia pochodzą z listopadowych numerów "Elle", "Glamour","Hot" i "Instyle".


Czerwień (wraca co zimę, jak Św. Mikołaj):





Ćwieki (Lubię to!) :







Koronka/czerń:



Pudrowy róż:


Fluo:


Kolor/deseń:


Kolor/faktura/futro:


Militarnie/skóra:




Suwaki, przezroczystości:







Kształt forma:



Sówki - nadal:



Inne dodatki (szał na kołnierzyki wszelkiego rodzaju trwa, i to w sklepach większy niż w gazetach):





Pudełkowe płaszcze -  jak dla mnie horror z lat 90-tych -  powiększa ramiona, ukrywa talię -  rzecz w stylu "przebrałam się za lodówkę", bo najszybciej podkreśli kształty lodówki/pralki,  groza, ale widać komuś pasuje, skoro znów jest modne:



Make-up:



Pani Jesień (wg Armaniego - mi się podoba):





Krótki wywiad z Moniką Bellucci, który ja jeszcze tu skracam  (sprawia mi przyjemność patrzenie na tą piękną kobietę i słuchanie, co ma do powiedzenia na swój temat):




W ramach tego postu nie zmieści mi się już niewygodny-a raczej wygodny, ciepły lecz jak dla mnie nieco bezkształtny temat, który wraca co zimę- czyli swetry. O swetrach później :)

1 komentarz:

  1. koronka i ten pudrowy róż najbardziej wpadają mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Komentarze zawierające link nie będą publikowane.