środa, 17 października 2012

Nowa limitka essence - Wild Craft







Kolekcja w kolorach ziemi, lasu, jesieni.

Mi ogólnie bardzo się podoba.

W jej skład wchodzi:
-podwójny pędzel do makijażu,
-dwie szminki,
-rozświetlacz w pudrze w kamieniu,
-trzy kolory cieni do powiek,
-zestaw do stylizacji brwi,
-cztery kolory lakierów do paznokci.


Na pierwszy rzut oka:

Lakiery jak dla mnie odpadają bo są za zimne i za sine do mojej bladej skóry, tym niemniej jeśli  komuś  pasują do karnacji same w sobie mają fajne kolorki.

Cienie- mają połysk i miękką konsystencję, spodobał mi się ten beżowy- kawa z mlekiem, ale mam sporo cieni w tej kolorystyce.

Szminki-jedna ma kolor jeżyny tudzież oberżyny, a więc znów kolor modny na jesień, ale zupełnie nie mój, natomiast druga jest cielista-nude, a raczej naturalna  i ta mi się podoba. Szminki mają kremową konsystencję i połysk.

Rozświetlacz w pudrze- ma małe drobinki daje mocne rozświetlenie.

Zestaw do brwi - przyznaję że potraktowałam go po macoszemu i nie spróbowałam, może przez to, iż nie używam takich zestawów, ale raczej przez to, że myślałam, że to zestaw cieni do powiek....

Ogólnie- bardzo fajna,  jesienna i trendy kolekcja.
Mnie najbardziej kusi rozświetlacz i naturalna szminka.
No i zapoznanie się z ciekawości z zestawem do stylizacji brwi.

3 komentarze:

  1. wzięłabym sobie eyebrow set, bo mój się już kończy :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupiłam jeden cień, ten jaśniejszy i muszę kupić jeszcze tego nudziaka bo jest piękny:)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Komentarze zawierające link nie będą publikowane.