piątek, 11 stycznia 2013

Jesienno zimowe nabytki - dodatki

"Dodatkowe" nabytki czyli dodatki, które nabyłam drogą kupna bądź dostałam w prezencie.

Zamiast rewolwer i melonik- ćwieki i kołnierzyki.
Zdecydowanie - lubię to!

Dwa białe kołnierzyki (obydwa z H & M)
nazwane przez mnie roboczo
 "wieczorowym": 



 i "codziennym":

czarny kołnierzyk:

metalowy ażurowy kołnierzyk:



 Dwie bransoletki

zakup:





i prezent:



dwie opaski:


pierścionek (prezent):


kolczyki:

i prezent szczególny, bowiem nie tylko hand made, to jeszcze uczyniony specjalnie dla mnie - ceramiczny medalion od Moich Koleżanek. Prezent trafiony w dziesiątkę, bo bardzo lubię rękodzieło, a to zostało zdziałane specjalnie dla mnie. Dotąd jeszcze nic nie zostało ulepione, odciśnięte, wypieczone i pomalowane specjalnie dla mnie. Jeśłi czyta to K. to jeszcze raz dziękuję.
Medalion ma żywe, ciepłe, słoneczne, optymistyczne kolory i moim zdaniem przekazuje dobre fluidy- zupełnie jak jego Autorki.


3 komentarze:

  1. Bardzo cieszy mnie moda na kołnierzyki są cudowne. Zwłaszcza te , takie biżuteryjne

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz bardziej kuszą mnie te kołnierzyki. A medalion jest piękny !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten czarny kołnierzyk jest boski!:)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Komentarze zawierające link nie będą publikowane.