czwartek, 10 stycznia 2013

Podsumowanie 2012- pielęgnacja włosów

Podstawowa obowiązkowa  i zazwyczaj jedyna pielęgnacja moich ekstremalnie suchych i kręconych włosów (tak, wiem wiem- brakuje w niej odżywek zmywalnych i masek :( moje lenistwo :(
może uda mi się poprawić tą sytuację w roku bieżącym...

SZAMPON

Dove nourishing oil care
Recenzja: http://umalujsie.blogspot.com/2012/12/dove-szampon-nourishing-oil-care.html

potem

ODŻYWKI

BC BONACURE Moisture kick spray conditioner z linii hairterapy amino cell rebuild
dwufazowa odżywka profesjonalna od Schwarzkopf


oraz

BIOVAX
Jedwab w płynie
Recenzja: http://umalujsie.blogspot.com/search/label/Biovax



następnie:
(gdyż niedawno dodałam do mojej pielęgnacji następny punkt):

Dove nourishing oil care odżywka dwufazowa
Recenzja: http://umalujsie.blogspot.com/2013/01/dove-nourishing-oil-care-odzywka.html


 po tym wszystkim moje włosy wyglądają tak...:



i zawsze powinny tak wyglądać, ale to by było zbyt piękne bowiem w sezonie zimowym myję głowę wieczorem, a to co widzę na niej  z  rana rzadko przypomina coś, co można nosić rozpuszczone :(
najczęściej jest to skudłana lwia grzywa, pognieciona strzecha, loki się gniotą, tracą formę, objętość i kształt a ja mam łzy w oczach rozczesując to wszystko bo tak mnie drze, i połamane grzebienie albo chociaż wyłamane w nich zęby, a używam grzebieni z rzadkimi zębami:

 (to nie jest mój grzebień, ale wygląda identycznie)

Stosuję też od lat właściwie stale z niedługimi przerwami

SUPLEMENTY DIETY

Najczęściej to Vitapil


czasem Skrzypowita
rzadko coś jeszcze  innego

a obecnie jestem przy drugim opakowaniu Merz Spezial

1 komentarz:

  1. Mam ten szampon z Dove i jest nawet całkiem spoko :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Komentarze zawierające link nie będą publikowane.