16:06

16:06

Vipera balsamy do ust - recenzja


Balsamy vipera z serii MED Club

NA SŁOŃCE I MRÓZ (NR 1)





PIELĘGNUJE SUCHE USTA NOCĄ (NR 3)





Na moich od pewnego czasu skłonnych do wysuszania się ustach przetestowałam już wiele pomadek i mazideł w pudełeczkach. Na ich tle w/w balsamy do ust prezentują się naprawdę dobrze. Produkty spełniają obietnice producenta, pielęgnują usta, porawiają ich stan i są bardzo przyjemne w użyciu. Mają przyjemną, gładką konsytencję nie lepką, nie tłustą i nie wyglądają jak wiele pomadek pielęgnacyjnych jak utwardzona wazelina.
Szminka chroniąca chroni przed mrozem, zaś szminki na noc używam w domu w dzień, jak tylko sobie o tym przypomnę, i również jestem zadowolona z jej dzialania.
Usta rzeczywiście są gładsze, bardziej elastyczne i nawilżone - po którejkolwiek z tych pomadek. 
Dobra jakość i atrakcyjna cena - ja kupiłam je po 5, 30 zł.
Warte polecenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger