16:52

16:52

PUPA 50's Dream

Wiosenna kolekcja PUPA


 http://www.letentazionidilaura.it/pupa-50s-dream-collection-preview-photo-swatches/




Już same opakowania w pastelowe paski, zapowiadają wiosnę. Makijaż, jak nas informuje nazwa kolekcji, w stylu lat 50-tych, rządzi w nim morela, róż i turkus, wszystko pastelowe, soczyste, owocowe i apetyczne... czyli to samo co wiosnę, i nigdy się nie znudzi. Sam ten widok wprawił mnie w zachwyt:
"-Czego pani potrzeba?
-Niczego, ja już wszystko mam... ale to jest takie ładne... urocze...
-Typowa kobieta :) "


http://www.fox-kosmetik.de/pupa/50s_dream.shtml


W skład kolekcji wchodzą:

-rozświetlacz, który z tego co sprawdziłam daje subtelelny, bladoróżowy efekt:

-lakiery do paznokci:


-szminki (kremowe):


-wypiekane cienie do powiek:
- eyelinery:



 Przepiękna kolorystyka, nie da się ukryć - idzie wiosna!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger