08:40

08:40

Bell Glam Wear Nude Lip Gloss 01 - recenzja

Glam Wear Nude Lip Gloss
Kremowy błyszczyk do ust
"Delikatna, kremowa konsystencja pokrywa usta lśniącym kolorem, dając efekt zmysłowo mokrych ust. Specjalnie dobrane emolienty sprawiają, że aplikacja błyszczyka jest niezwykle miękka i przyjemna, a kolor trwały i równomierny. Błyszczyk dostępny jest w 5 cielistych odcieniach, które idealnie współgrają z naturalnym kolorem ust i różnymi typami karnacji."
 http://www.bell.com.pl/produkty/usta/blyszczyki/glam-wear-nude/#

Błyszczyk z fajnej kolekcji nude, w skład której wchodzi dopasowanych do siebie błyszczyków i lakierów do paznokci: 



http://www.bell.com.pl/produkty/usta/blyszczyki/glam-wear-nude/#

 Ja mam błyszczyk w kolorze 01




-wygodny lekko "ścięty" aplikator, 
-przyjemny zapach,
-konsystencja gęsta, kremowa,
-trwałość- jak to błyszczyk: bez cudów,
-nadaje ładny połysk,
-przyjemny w użyciu,
-dobry stosunek ceny (11,50 zł) do jakości.

wybrałam najjaśniejszy kolor, i ciepły, niektóre z odcieni są za sine jak na moją jasną karnację i za ciemne -  raczej nie spełnią warunków "nude", stąd mój wybór. Ale wśród gamy kolorystycznej kolekcji każdy znajdzie tu swój kolor nude. Mój naturalny kolor ust jest mocny, toteż ten błyszczyk raczej zdejmuje mi z nich nieco koloru różowego (na zdjęciach nie bardzo to widać) , i rzeczywiście czyni je bardziej bledszym i  "nude" oraz dodaje ładnego  połysku czyli spełnia swoje zadania. Jestem zadowolona z tego zakupu.

Bez makijażu:
z błyszczykiem:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger