czwartek, 20 czerwca 2013

BIOVAX szampon KERATYNA JEDWAB - recenzja

Szampon BIOVAX z linii KERATYNA +JEDWAB.
Biovax poznałam lata temu w nieodżałowanej pamięci sklepie "Farmamed" (?)  przy ulicy Świętokrzyskiej w Warszawie, gdzie zwyczajowo urządzałam sobie piesze wycieczki z Uniwerku na okienku w piątek. Od tamtej pory upłynęło sporo czasu a Biovax znaczenie rozszerzył swą ofertę.
Szampon kupiłam w Superpharmie po promocyjnej cenie 14 zł zamiast bodajże 20. Cieszę się, że skorzystałam z tej promocji, bo jak dla mnie nie warto go kupować nawet za 14 zł. Podkreślam, że mam patologicznie suche włosy, więc może innym ów szampon spełnia zawarte na opakowaniu obietnice, mnie nie zachwyca i już do niego nie wrócę, gdyż moje włosy po umyciu nim są równie sianowate, co po innych szamponach, i lepsze od niego są szampony Dove (i tańsze)


 lub Marc Anthony do włosów kręconych STRICTLY CURLS

(recenzja później)

1 komentarz:

  1. Ja mam ochotę wypróbować maseczkę z biowaxu:)Ciekawe czy jest tak samo słaba jak szampon. Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Komentarze zawierające link nie będą publikowane.