15:45

15:45

SUNBRELLA 50+ krem ochronny DERMEDIC - recenzja

Przeciwsłoneczny krem ochronny z filtrem 50 + przeznaczony do twarzy i cery naczynkowej




 Skład:

Nie ma co ukrywać, każdy krem z filtrem jest biały i mażący się. Ten nie jest jeszcze najtłustszy, a na mojej skórze bardzo dobrze nadaje się pod makijaż tj. podkład i puder. Wchłania się również bardzo dobrze, i nawet bez podkładu, choć efekt nie jest zadowalający mnie, bo jednak zdejmuje trochę mojej opalenizny (ogólnie niewielkiej, jak na mnie- rzadko spotykanej :) to nie wyglądam w nim jak gejsza.Nie ma jakiegoś intensywnego przykrego zapachu.
Zawarte w nim filtry działają, bo gdyby nie działały i nie spełniały swojej funkcji miałabym na twarzy uczulenie słoneczne w postaci różowych swędzących plam.
Teraz kiedy przyszły duże upały właściwie używam do twarzy tylko tego kremu na dzień i drugiego pod oczy (również tylko na dzień, bo na noc łapie mnie uczulenie oczu i strasznie swędzą :(
Pierwszy raz od dawna już kilka dni z kolei nie używam żadnego kremu  na noc, ale moja skóra jest w całkiem dobrej kondycji, nie przesuszona i nie podrażniona, naczynka również się nie powiększają
Ogólnie- ja jestem zadowolona i polecam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger