17:12

17:12

Podkład STAY MATTE liquid mousse Rimmel - recenzja

Urocza kampania reklamowa:


 która zainspirowała mnie do wykonania makijażu w takim stylu:
 http://umalujsie.blogspot.com/2013/11/makijaz-inspirowany-reklama-rimmel-stay.html:


"NOWOŚĆ! Matujący podkład Rimmel Stay Matte to lekki sposób na idealnie matową cerę bez śladu błyszczenia!
A wszystko za sprawą kompleksowej formuły podkładu Stay Matte. Dzięki super lekkim drobinkom pudru skóra jest jedwabiście gładka i miękka. Konsystencja lekkiego kremu wyjątkowo łatwo się rozprowadza i równomiernie łączy z cerą bez rolowania się i efektu maski. Matowe wykończenie zawdzięcza opatentowanej japońskiej formule żelu pielęgnacyjnego. Zawarty w podkładzie kaolin zapewnia matową oraz promienną cerę. Wszystko po to, by stworzyć nieskazitelne, jedwabne wykończenie makijażu, które utrzymuje się cały dzień, pozostawiając skórę świeżą i naturalnie matową."
 http://pl.rimmellondon.com/produkty/twarz/podk%C5%82ad-stay-matte-0


Kolor nr 100- ivory.
Sam w sobie wcale nie taki jasny

 Ale rozprowadzony  na skórze jaśniejszy.
Trochę trudno rozprowadza się na skórze, taki jakby trochę tępy, gęsty, nie lubię podkładów w musie, trzeba się przyłożyć do rozprowadzania, ale chyba warto o czym niżej.
Jak dla mnie wystarczająco wytrzymały i tak matujący, że nie wymaga nawet użycia pudru (zdjęcia poniżej bez pudru).
Kryjący bardzo dobrze, o czym też zaraz będzie można się przekonać.
Przy czym zaznaczam, że nie ma tłustej, błyszczącej się cery, a mieszaną i ze skłonnością do przesuszenia. 
Całkiem fajny, choć na zakup całej tubki (miałam próbki) raczej się nie skuszę. Teraz.  Może kiedyś. Gdyż na poniższych zdjęciach - widać różnicę :) Właściwie im dłużej patrzę na te zdjęcia, tym bardziej czuję się skuszona na ten zakup... Właściwie... chyba pójdę jutro do sklepu ... :)

Na zdjęciach twarz z kremem na dzień/ z podkładem na tym kremie


4 komentarze:

  1. o woow! Jest różnica w zasadzie nawet mnie kusi :P

    OdpowiedzUsuń
  2. oh dzisiaj kupiłam przy okazji rossmannowej promocji, na Tobie wygląda fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie dziś kupiłam na promocji w rossmanie ;) zobaczymy jak u mnie bedzie się sprawował ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam stay matte, wygrałam go na fb rimmela (kupiłam zestaw świąteczny i wzięłam udział w konkursie na ich fanpagu - łatwizna ;) ). Bardzo fajny podkład. Z tego co wiem konkurs trwa do końca roku, więc jest jeszcze czas na zgłoszenie się

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger