21:49

21:49

Bell lakier do paznokci Fashion colour nr 808


"FASHION COLOUR NAIL ENAMEL 801-812
Trwały hypoalergiczny lakier do paznokci z połyskiem

Nie bój sie modnych i ekstrawaganckich kolorów!
Odnajdziesz je w kolekcji trwałych lakierów do paznokci Fashion colour!

Limonkowa zieleń, głęboka fuksja, tajemniczy granat to tylko niektóre spośród ekstrawaganckich kolorów kolekcji Fashion colour.
Doskonale łatwa i przyjemna aplikacja lakieru na paznokciach bez efektu smug i nieestetycznych zacieków!

Idealnie kryjące już przy pierwszej warstwie!
Extremalna trwałość, superpołysk, mega efekt!"



http://www.bell.com.pl/produkty/paznokcie/lakiery/fashion-colour-nail-enamel-801-812/# 

Odcień różu, na żywo mniej intensywnego niż na poniższym zdjęciu:

 Kolor najbardziej prawdziwie oddaje paleta, którą umieściłam  była powyżej, zaznaczyłam go na niej zielonym fistaszkiem, bo chyba trudno by się było domyśłić, że to ten właśnie kolor:


 http://www.bell.com.pl/produkty/paznokcie/lakiery/fashion-colour-nail-enamel-801-812/# 

 Lakier z bardzo fajnej gamy kolorystycznej, mój pierwszy lakier do paznokci Bell od jakiś 12 lat - i od razu jestem zadowolona (wtedy nie byłam :(
Rzadki, ale jedna warstwa naprawdę wystarczy na pełne krycie.
Trzyma się dobrze, czyli dla każdego pewnie znaczy to co innego, ale na mnie w porównaniu z innymi lakierami- ma dobrą trwałość.
dobry stosunek jakości do ceny (ok. 8 zł), który zachęca do zapoznania się z innymi kolorami i seriami Bell.


kolor starałam się oddać na poniższych zdjęciach:

 

2 komentarze:

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger