12:02

12:02

DIY: zrób sobie choinkę. Choinka na biżuterię.

 Wskazówki:
1. Zrób sobie choinkę.
2.Ubierz sobie choinkę.

Choinkę jak wiadomo ubiera się głównie w wiszące ozdoby.
Nie myślcie, że wykorzystałam na nią całe moje ich zasoby :) 
Choinka ma trochę prześwitów, ale to dlatego, że oprócz ozdoby świątecznej ma spełniać rolę wieszaka na biżuterię zamiast mojego stojaka na kolczyki  z biglami i siatki na wkręty. Jakbym bardziej naćkała na niej kolczyków, to nie mogłabym z niej łatwo korzystać. A ja bardzo lubię rzeczy ładne i praktyczne oraz kolorowe i błyszczące. Ustrojone  jak choinka :)
Oprócz świątecznego wyglądu drzewko ma też wartość sentymentalną, gdyż każda z jej ozdób przypomina mi jakąś sytuację osobę albo miejsce, gdzie kupiłam lub dostałam każdą parę z tych kolczyków.
DIY:



1 komentarz:

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger