22:41

22:41

Sylwestrowo- karnawałowe dodatki: na wysoki błysk :)

Cekiny, brokat, złota lama, pióra,  metaliczne nitki, sztras, dżety, kolorowe szkiełka...
I cekiny, cekiny, cekiny. Czyli coś, od czego w czasach licealnych wolałabym dżumę i czarną ospę (jeśli tylko ktoś miłosiernie dałby mi taki wybór)  nawet, jeśłi chodzi o Sylwestra.
Sztuczna biżuteria, perły, świecidełka, złotka, sreberka, emalia... wtedy brzmiało to dla mnie jak lista Grzechów Głównych.
Na przestrzeni lat, które dzielą mnie od tych, o których wspomniałam, oswoiłam się ze wszystkimi tymi elementami w dniu powszednim, aczkolwiek nie łączę ich na co dzień w takim przesycie jak na zdjęciach poniżej.
Gwoli ścisłości dodam tylko, iż oczywiście poniższe zdjęcia tylko w niewielkim stopniu prezentują zbierane przeze mnie od kilku lat z dużym zapałem - i noszone- dobra tego rodzaju :)

Jeśli jakaś rzecz pochodzi z bezimiennego butiku i nie ma żadnej bliżej określonej marki - nie podaję przy niej tych niezanych mi informacji.

TOP - RESERVED
SWETEREK - HOUSE


Powyżej:
KOŁNIERZYK -  H&M
KOLCZYKI ZE SZTRASU
MASKA - OKULARY
PIERŚCIONEK SOWA
PIERsCIONEK - WALLIS
PIERŚCIONEK ZE SZTRASU
PIERŚCIONEK Z CZERWONYM SZKIEŁKIEM
BRANSOLETKA- SZTUCZNE PERŁY
BRANSOLETKA - KOLCE

Powyżej:
KOLCZYKI- prezent z Malezji
BRANSOLETKA-prezent z Malezji
BRANSOLETKA - KOLCE
BRANSOLETKA SZTUCZNE PERŁY
RĘKAWICZKI -  prezent
NASZYJNIK - RIVER ISLAND

Powyżej:
KOLCZYKI
NASZYJNIK- RIVER ISLAND
RĘKAWICZKI - ALLEGRO
PIERŚCIONEK-SOWA
PIERŚCIONEK LISEK - ACCESORRIZE,
PIERŚCIONEK CZASZKA - ACCESORRIZE
3 BRANSOLETKI - prezent z Malezji

Powyżej:
BRANSOLETKA- prezent
RĘKAWICZKI - moje od Pierwszej Komunii Św. (powaga!)
PERŁY HODOWLANE -prezent
KOLCZYKI SZTUCZNE PERŁY - Spinka


Powyżej:
KOLCZYKI
WISIOREK - prezent
RĘKAWICZKI MITENKI - ALLEGRO
BRANSOLETKA SZTUCZNE PERŁY
BRANSOLETKA prezent z Malezji
TOREBKA - NEW LOOK

Powyżej:
KOLCZYKI
TOREBKA "Z PIERŚCIONKAMI"
BRANSOLETKA SZTUCZNE PERŁY
2 BRANSOLETKI - prezent z Malezji


Powyżej:
OPASKA
TOREBKA TUBA LAKIEROWANA Z ZAPIĘCIEM ZE SZTRASU
KOLCZYKI ZE SZTRASU
NASZYJNIK z macicy perłowej i koralików - pamiątka z Helu
PIERŚCIONEK ZE SZTRASU
BRANSOLETKA ZE SZTRASU

Powyżej:
KOLCZYKI ZE SZTRASU
NASZYJNIK - KRAWAT ZE SZTRASU


Powyżej:
KOŁNIERZYK -  H&M
KOLCZYKI ZE SZTRASU
PIERŚCIONEK SOWA
PIERŚCIONEK - WALLIS
PIERŚCIONEK ZE SZTRASU
PIERŚCIONEK Z CZERWONYM SZKIEŁKIEM
BRANSOLETKA- SZTUCZNE PERŁY
BRANSOLETKA - KOLCE


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger