18:28

18:28

essence colour flash volume mascara miss lila deleila



Jak dotąd jestem posiadaczką dwóch widocznie kolorowych tuszy do rzęs- Oriflame (pisałam o nim TUTAJ i Pierre Rene (pisałam o nim TUTAJ )

Ten tusz wypróbowałam dzięki Nails tale


... byłam bardzo ciekawa efektu ale nie miałam ochoty go kupować tymczasem...

...efekt na rzęsach i sam tusz spodobał mi się na tyle, że jutro powędruję go kupić.
Będzie to mój pierwszy kolorowy tusz do rzęs w kolorze innym niż kobalt lub zgaszona śliwka.




Tusz kosztuje 12,99 zł, trochę brudzi przy malowaniu, ale trzyma się całkiem dobrze, jest widoczny, kolor jest zdecydowany, no i tusz bardzo łatwo się zmywa.
Fajny patent na letnio-wakacyjny m  makijaż.





3 komentarze:

  1. Uroczy kolor:)) Mam wielką ochotę na nie, najlepiej od razu wszystkie 4 kolory ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. w tej chwili jest moim numerem 1 wśród kolorowych tuszy w tym sezonie :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger