08:54

08:54

PAESE podkład SATIN LUSH


Kosmetyk, który pierwszy raz widziałam pod koniec września przy okazji bycia w Siedlcach, natomiast nabyłam go przy okazji bycia w Katowicach jako pierwszy zakup w Galerii Katowickiej - nowiutkiej i świeżutkiej, jakieś podówczas dwa tygodnie od jej otwarcia, w połowie października. Było to w ogóle pierwsze stoisko Paese, jakie widziałam w galerii handlowej, potem pojawiło się już i w Warszawie,  np. w Złotych Tarasach.



Muszę powiedzieć, że bardzo podobał mi się motyw romantic na opakowani, informacje na nim też były zachęcające:


Podkład dużej objętości, bo 50 ml, w szklanym opakowaniu z dozownikiem z pompką. Cena 45 zł.
Kolor :



Efekt na twarzy:






Podkład ładnie wyrównuje koloryt, maskuje zaczerwienienia, bardzo skutecznie matuje, jest trwały.
Sprawdza się dobrze, nie żałuję tego zakupu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger