sobota, 8 marca 2014

Uroczy komplecik na Dzień Kobiet :)

Mój własny zestaw, który zmontowałam sobie z okazji Dnia Kobiet...


... przypomniał mi  - zapewne przez kolor różowy i obecność kredki - PRL-owski zestaw dla dziewczynek z okazji Pierwszej Komunii (ja takiego nie dostałam, bowiem rok wcześniej mój wujek w prezencie z Australii kupił mi już elektroniczny zegarek - kolorowy, niebiesko- żółty, okrągły, duży, zupełnie nie przypominający tych duperelków z uroczego zestawu poniżej :)


...czyli dla dziewczynki notesiki i kredka - obowiązkowo różowe i słodkie


 o babeczkach - jednym z moich ulubionych motywów - pisałam TUTAJ

zaś kreka to kredka to EYE LIGHTER CONTOUR - rozświetlająca konturówka do oczu z najnowszej kolekcji Isadora Ray of light , w kolorze 81 pink opal


" Drobne, wibrujące perełki pozwalają stworzyć spektakularnie lśniący i opalizujący makijaż oczu. Dzięki konturówce osiągamy zdumiewający efekt podkreślenia konturu oka. Możemy również użyć jej na pomalowaną ciemniej powiekę, tym samym uzyskamy efekt 3D. Nowość dostępna w trzech pastelowych odcieniach."

 http://www.isadora.com/pl/news/isadora-presents-spring-make-up-2014-ray-of-light/

Całą wiosenną kolekcją Isadora - pastelową, jasną, błyszczącą, opalizującą - można zobaczyć TUTAJ
i TUTAJ Ja jestem nią absolutnie zachwycona.

Na dodatek zakupiłam trzy komplety uroczych dekorów- naklejek. Również różówych i błyszczących


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Komentarze zawierające link nie będą publikowane.