15:22

15:22

PIERRE RENE cienie do powiek 84 ME ME, 89 PASSION, 119 MOCHA

zdjęcie z fleszem

CHIC SHADOW
Szykowne, pojedyncze cienie do powiek
Bestselery w kolorystyce + nowości w formułach gwarantują satysfakcję wyboru tego kosmetyku. .
W ofercie propozycje matowe, satynowe, metaliczne, silikonowo-mineralne, szafirowe. Łatwe i komfortowe w aplikacji, o ultradelikatnej konsystencji gwarantującej długotrwały gładki makijaż.
Hypoalergiczne.
http://www.pierrerene.pl/pl/204-cienie-do-powiek-chic-shadow.html

 W opakowaniach niepozorne, i - może za wyjątkiem 89 - koloru ... błota...


...oraz mojego sweterka, który został nazwany babciowym: " -Ale ma Pani sweterek... taki... babciowy..."
oto cienie na tle wspomnianego ( środkowy jest idealnie dopasowany do tła :) 




...słowem ów widok nie zachęciłby mnie do zakupu  (mimo ceny promocyjnej czyli niższej od 9 zł), ale na szczęście zachęcił mnie przykład Nails Tale i tak oto weszłam w posiadanie tych trzech cieni do powiek...

zdjęcie bez flesza



Swatche


-bez flesza:



- z fleszem:



Efekt na oku

- bez flesza:


- z fleszem:




wg mnie:

-jeden z najlepszych zakupów "cieniowych" ostatniego czasu: ładne kolory, rozświetlajace, trwałe, nie osypują się i -co się zdarza u mnie bardzo rzadko - nie osadzają się w załamaniach powiek do 8 godzin (czyli sukces),
-problemem było to, że cienie wałkowały się, kiedy były nakładane pędzelkiem gdyż są bardzo kremowe - i znowu nieoceniona rada  Nails Tale: to nakładaj je palcem - to rozwiązało mój jedyny problem z tymi cieniami,
-zmontowałam sobie z nich zgrabny zestaw, i razem tworzą bardzo udana paletkę- a na pewno o niebo lepszą niż nie tak dawno omawiana nowość Avon - potrójne cienie do powiek eye dimension w kolorze neutral haze ( recenzja  TUTAJ )
-fajny zestaw nude, w tej roli też dużo lepszy niż nieszczęsna jak dla mnie mega przereklamowana paletka Sleek Au naturel ( nazwijmy ją tu roboczo niewyraźnymi osypywaczami a jej recenzja  - TUTAJ )

1 komentarz:

  1. Całkiem fajne kolory :D Dla mnie idealne, bo gustuję w takich barwach.

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger