18:00

18:00

Skin79 purple BB CREAM SUPER PLUS - recenzja


Obietnice producenta:

 - zmniejsza zmarszczki,
- chroni przed promieniami UV - 40 PA +++,
- utrzymuję skórę dobrze nawodnioną i nawilżoną,
- wspomaga barierę ochronną skóry,
- stymuluje wytwarzanie kolagenu i elastyny w skórze,
- biały puder szafirowy pomaga ukryć niedoskonałości skóry pozostawiając ją lśniącą,
- doskonały dla wszystkich typów skóry, szczególnie dla cery suchej i wrażliwej,
- bez parabenów, olei mineralnych i zwierzęcych

- nawilża, rozjaśnia, zmniejsza zmarszczki, chroni przed promieniami UV, zapewnia lśniący efekt,
 do wszystkich typów cery 


Tak jak Skin79 green BB cream super plus tak i ten krem miałam okazję wypróbować dzięki Nails tale

Jej opinia była mało zachęcająca (KLIK), a moja...?


Porównanie 5 kremów z serii





ciepły, dość ciemny kolor:

- bez flesza



- z fleszem



Wg mnie:

- gładka konsystencja, nadaje się do aplikacji nawet bez kremu pielęgnacyjnego pod spodem, nie jest "suchy"'
 - na zdjęciach wygląda lepiej niż na żywo, zapewne dlatego, że ładnie odbija światło (nawet na zdjęciach bez flesza - bo takie prezentuję),
 - rzeczywiście wybiela, i mimo swojego  ciepłego koloru "zasinia", "zabeżowia" moją cerę (wszystko jest lepsze od jej naturalnego zaróżowienia),
 - kryje piegi (nie uważam je za niedoskonałości, tylko za cechę), ale już nie niedoskonałości skóry ( a miał co kryć...),
 - w ogóle nie matuje, wprost przeciwnie....
 - .... zostawia efekt "glossy" czyli lśniący - cera wygląda bardziej jak mokra niż błyszcząca z powodu tego, że jest tłusta lub spocona (ale i tak moim zdaniem w ogóle nie nadaje się do cery tłustej),
 - dobry do cery suchej i bez szczególnych niedoskonałości, oraz dla kogoś, kto chce uzyskać efekt jakoby niczego nie było (na jego twarzy :)
- ogólnie nie zachwycił mnie, nie kupiłabym go.


Efekty na twarzy (to nie był mój najlepszy dzień, ale przecież zdarzają się takowe:(



PRZED




PO

PRZED

PO

PRZED
PO


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger