piątek, 27 czerwca 2014

Ładne rzeczy czyli drobne zakupy :)




Rzeczy ładne i do czegoś przydatne czyli funkcjonalne  (takie lubię, a nawet gdybym pasjami lubiła typowe bibeloty - tzw. kurzołapy/durnostójki, to i tak nie mam na nie warunków lokalowych :) Aha:  Kurzołap to nie rzeczownik pospolity tylko nazwa własna - imię pluszowego wielbłąda, którego kiedyś dostałam od kolegi jako pamiątkę z Egiptu. Cóż, nie mam na co narzekać - drugim prezentem były dwa kolczyki... (Celowo nie piszę para kolczyków, gdyż były one nie do pary!!! :)


Efekt wizyty w PEPCO:

- urocze kubki (przecenione z 7,99 na 3,99 zł)


-wieszaczek (4,99 zł):


- koc piknikowy 130 cm x 150 cm (29 zł):



- skrzynka na klucze (nie wiem na co ją wykorzystam, ale zawsze mi się takie podobały. Przeceniona z 24,99 na 14,99 zł):


Ponieważ było to niczym nie zaimpregnowane drewno pomalowałam ją lakierem do wnętrz, żeby można było z niej wycierać kurz na mokro:


... i powiesiłam

i efekt wizyty w sklepie papierniczym, dwie urocze teczki na gumkę:



Cóż sponsorem tego postu jest chyba wyraz "urocze" :)

4 komentarze:

  1. ta skrzyneczka super by była na biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałby mi się taki wieszaczek na moje torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam też takie gadżety. Czaiłam się na tą skrzynkę i jeśli teraz jest przeceniona to zajrzę dzisiaj do Pepco, ale chyba bym ją przemalowała bo nie koniecznie podobają mi się te napisy na drzwiczkach. No i super kubeczki. Szkoda, że mam tysiące kubków więc i 0 wymówki, żeby dokupić nowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie były jeszcze ze trzy inne kolory tych skrzynek, ale na każdej jakiś napis. A kubki mają to do siebie, że się tłuką... taki uroczy kubeczek za 3,99 to ja nie wiem, czy ( cytuję moją Siostrę): "to istny nie grzech rozrzutności nie kupić!" :) weź pod uwagę taką ewentualność :)

      Usuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Komentarze zawierające link nie będą publikowane.