niedziela, 31 sierpnia 2014

DIY: zrób sobie - wieszak na biżuterię :)




O białym dekorze kupionym w Pepco i jego metamorfozie w dekor kolorowy inspirowany stylistyką  Bizancjum czy też Kremlem, której dokonałam za pomocą dwóch lakierów akrylowych w sprayu  pisałam TUTAJ


Po wprowadzeniu przeze mnie zmian dekor zyskał na wartości ponad dwukrotnie - kupiłam go za 20 zł, a dwa lakiery kosztowały 30 zł plus moja robocizna :)

Pozostało mi więc tylko wymyślić dla niego jakąś rolę, gdyż na całkowicie bezużyteczne bibeloty, których zadaniem jest tylko łapanie kurzu,  nie mam ani miejsca, ani ochoty.

Postanowiłam uczynić z niego wieszak na kolczyki i na razie rozstać się z poprzednim - w formie manekina w sukni, którego używałam już od co najmniej 4 lat.


i który tyle czasu stał na mojej toaletce


którą przedstawiałam   TUTAJ i TUTAJ


obecnie toaletka wygląda troszeczkę inaczej:



A oto sam wieszak, który z białego znicza (tak mi się kojarzył), który kupiłam zamienił się najpierw w architekturę Bizancjum, a potem w architekturę Bizancjum, ale - jak słusznie zauważył mój Mąż - już zdobytego przez Turków. Wszak ocieka ozdobami  - nic dziwnego, kapią z niego moje kolczyki :) 
Można włożyć mu też coś do środka, gdyż dekor ten jest przewidziany na lampion i ma miejsce na świeczkę, ale nie mam jeszcze pomysłu na to, cóż może robić za jego serce, więc na razie jest klasycznym, obwieszonym świecidełkami  pustakiem :)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Komentarze zawierające link nie będą publikowane.