10:34

10:34

Świąteczne oświetlenie Warszawy w zdjęciach: spacer fragmentem Traktu Królewskiego

Witam i dziś zabieram Was na spacer fragmentem Traktu Królewskiego a dokładnie jego odcinkiem między Rondem de Gaulle'a a Placem Zamkowym.
Nie wiem jak Wam, bo mi w ogóle nie przeszkadza brak mrozu i śniegu w okolicach Bożego Narodzenia, ale to co dzieje się w tej chwili u mnie za oknem wygląda nieciekawie: wieje, leje, jest ciemno, całkiem szary dzień a warunki atmosferyczne niewygodne na ostatnie (kolejne "ostatnie" :) zakupy przedświąteczne.
Dlatego chcę Wam pokazać coś w nastroju świątecznym (chociaż bez śniegu). Dekoracje te cieszą się ogromnym powodzeniem, i oglądających i fotografujących są tam dzikie tłumy (no może nie dziś).
Na dodatek szliśmy przed dwiema szkolnymi wycieczkami, dlatego nie dało się sfotografować tych dekoracji bez ludzi, którzy włazili w kadry, a już najbardziej czynnik ludzki zasłaniał uroczy salon z kominkiem, fotelem, kotkiem i prezentami. Fotografowałam więc jak mogłam i zapraszam na spacer:



Nowy Świat






Prezent i Kościół Św. Krzyża


 Prezent i Pałac Staszica




Brama UW, w głębi Stary BUW




 Krakowskie Przedmieście
po prawej Brama UW, w głębi Pałac Staszica, po lewej Kościół Św. Krzyża



                                                        
Drzewka przed Pałacem Tyszkiewiczów-Potockich i Mercedes-Benz świecący w każdym sezonie




Bombka i Hotel Bristol




                                                       Prezent i Pałac Ossolińskich



 (po lewej stronie Hotel Europejski w remoncie - generalnym, wywalili z niego wszystkie bebechy i zostawili tylko elewację)



Salon z kominkiem w tle Resursa Obywatelska



Salon z kominkiem w tle Dziekanka







Tomek w tle Dziekanka



Drzewka przed d. Odwachem (obecnie Centralna Biblioteka Rolnicza)



Plac Zamkowy








2 komentarze:

  1. Mam podobne zdjęcia ;) dałem jedno na mojego bloga. Warszawa jest ślicznie przystrojona i mieli dobry pomysł że do wagonów można wsiąść i posiedzieć to samo z tym dużym fotelem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy ma w podobne zdjęcia, wszak na każdym te same dekoracje :) Warszawa pięknie przystrojona, i fakt, pomysł z pełnym trójwymiarem i dostępnością tych dekoracji - tzn., że można je zobaczyć z bliska, a do niektórych wejść - jest super atrakcyjny, oczywiście głównie dla dzieci, szaleństwo :) Mi najbardziej podoba się coś, co widziałam tylko w TV, a nie na żywo - ta bajkowa karoca z Placu na Rozdrożu. Nie wiem, czy w tamtym roku nie było jej - a przynajmniej była bardzo podobna - na Skwerze Hoovera. Z dekoracji pamiętam też pierwszą, jaką widziałam - dekorację Nowego Światu w 1999 r. - z boków latarni były "laski wanilii" i teraz czekam, żeby znowu pojawił się jeszcze i ten element w wystroju Warszawy :) widziałam też zdjęcia z aktualnych pokazów światło dźwięk z Wilanowa - na zdjęciach to cudo marzenie :)

      Usuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger