sobota, 6 grudnia 2014

Zakupy: ozdoby choinkowe i świąteczne :)

Ostatni raz (a zarazem pierwszy w życiu) fazę na takowe zakupy miałam 3 lata temu. Po owych trzech latach w tym sezonie aktywowałam się znowu i oto, co zakupiłam:



Jeśli nie piszę skąd pochodzą moje zakupy, tzn., że z kwiaciarni bo tam zakupiłam najwięcej rzeczy. 
Ozdoby świąteczne są błyszczące, kolorowe i brokatowe - czyli często kiczowate i szmirowate :) I dobrze. Wychodzę z założenia, że nie na darmo mówi się wystrojona jak choinka, obwieszona jak choinka, jak choinka - co oznacza przesadę, i według mnie choinka ma być właśnie taka - pełna różnych kolorów, różnych ozdób, a nie idealnie dopasowana w dwóch kolorach, wyjałowiona,  nudna,  jak spod sztancy, jak w centrach handlowych albo w McDonald's, o np. :


 i stonowana jak garsonka urzędniczki. Ma być kolor, ma być błysk, ma być zatrzęsienie wszystkiego :) Jak choinka :)
Choć oczywiście gusta są różne, również i w tej kwestii. Moje w niej są właśnie takie.

A teraz pora na


zakupy


Figurki, bibeloty, durnostójki czy jak kto tam to zwał
(z miejscowego sklepu z dekorami do domu):



bałwanek
5,50 zł



konik na biegunach
14, 90 zł

w designie animowanej postaci




bardzo fajny motyw z tymi konikami, taki retro jak z "Dziadka do orzechów" po prostu





i ozdoby choinkowe:


konik na biegunach
9 zł/2 szt


 Ten konik jest akurat rustykalny ludowy



bombki

rękawiczki 
 12 zł/4 szt


"Hu hu ha, hu hu hu nasza zima zła..!" 



samochodziki
12 zł/ 3 szt



domki
12 zł/3 szt

 


jak z niemieckich czekoladek, kalendarzy adwentowych  i "Opowieści wigilijnej"



torebeczka
28 zł

gdyż lubię dodatki :)  
To jedyna bombka kupiona na sztuki, w następnym miejscowym sklepie z dekorami domu.



sukieneczka 
8 zł


jak ta MM ze "Słomianego wdowca" :)




pies
6,39 zł

"formówka" z Rossmanna
Tak kiczowaty i brzydki, że coś w nim jest :) Wyraz mojej fascynacji...


...kiczem.

A o kiczu

TUTAJ

i TUTAJ

i TUTAJ

i TUTAJ


lusterka
gdyż...

8 zł


8 zł


...jestem zafascynowana tematyką lustra.

A o lustrze TUTAJ i TUTAJ )



 
klucz na wypasie
8 zł




czapka Mikołaja
z Rosssmanna za 5,99 zł




A jak tam u Was ma się ogólnie sprawa świątecznych gustów zdobniczych/dekoratorskich i takowych zakupów w tym roku?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Komentarze zawierające link nie będą publikowane.