środa, 7 stycznia 2015

DIY. Zrób sobie: bukiet z ręczników na prezent :)




Fajny pomysł np. na ślub czy parapetówkę. Widziałam w sklepie i postanowiłam zakupić taki jak będę miała stosowną okazję, i nadarzyła się takowa - parapetówka. Ale kiedy jednak zobaczyłam takie bukiety w sklepie, że to żadne czary, ot zawinięte ręczniki,  postanowiłam, że sama taki zdziałam :)


Zasada jest taka:
bierzesz wybrane przez siebie ręczniki, zawijasz je i dalej owijasz je wszystkie  czymś, w co pakuje się kwiaty w bukiecie. 

Tu miałam pecha, bo robiłam zakupy w dzień remanentów tj. 2 stycznia, i  sklep,  gdzie były ozdobne siatki i sizal (polecam je), które chciałam wykorzystać był akurat zamknięty. Zrobiłam zakupy w kwiaciarni, a w kwiaciarni pewnych rzeczy, które mają i sprzedają w bukiecie nie sprzedadzą nam osobno na sztuki czy metry :(

Chciałam mały bukiecik toteż kupiłam  3 małe ręczniczki 5 zł/ 1 sztuk czyli 15 zł razem.
W kwiaciarni kupiłam papier, folię i  wstążkę razem za 15 zł.

Daje nam to 30 zł, czyli wcale lub niewiele mniej niż oferują nam sklepy internetowe, dlatego nie jestem pewna, czy owo rękodzieło (przynajmniej z moich materiałów) jest pomysłem na zaoszczędzenie [pieniędzy i czasu] przez zrobienie tego własnym sumptem, jest za to na pewno pomysłem na zrobienie czegoś samemu. Ja tak lubię :)

Właściwie obowiązkowy element tego bukietu to tylko ręczniki (dowolny rozmiar, liczba, kolor), reszta zależy od Was, jest tu pole do popisu. Kombinujcie :)

Ja np. zielony filc i włochate pręciki miałam już wcześniej więc postanowiłam wykorzystać i je.


Materiały:



Narzędzia:

- nożyczki,
- szpilki.



Zawijamy ręczniki (spięłam każdy szpilką bo się jakoś rozłaziły).



Wycinamy trójkąty-liście z filcu.




Składamy wszystko do kupy i zawiązujemy tasiemką, która ma być potem niewidoczna.





Robimy kwiatom pręciki z włochatych drucików.




Owijamy bukiet w folię...


... i w papier....


...i zawiązujemy ozdobną wstążką...


gotowe. 

Układasz, wywijasz jak tam Ci się widzi i




jest bukiet.




W obrazkowym skrócie:



1 komentarz:

  1. Kto by pomyślał, że takie efektowne a łatwe w wykonaniu.

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Komentarze zawierające link nie będą publikowane.