07:09

07:09

DENKO PAŹDZIERNIK 2015




Zużyte-wyrzucone:


 Bielenda Awokado 2-fazowy płyn do demakijażu oczu <KLIK>



 Pasta Denivit ati-stain intense

AVENE
woda termalna
300 ml 
Bardzo wydajna, zamierzam do niej wrócić - albo niebawem i używać jej jako tonika, albo dopiero katem.


BIELENDA krem Gingo Biloba <KLIK>

YVES ROCHER RICHE CREME pod oczy <KLIK>


Ziaja 
kuracja dermatologiczna z wit. C
krem ujędrniający na dzień

L'OREAL AGE PERFECT odrodzenie komórek złote serum 50+ <KLIK>

 Ziaja
liście manuka
pasta do głębokiego oczyszczania twarzy przeciw zaskórnikom
To chyba moje drugie opakowanie, mam już trzecie.



L'OREAL MEGA VOLUME miss manga <KLIK>



ROMBALSAM
krem 
Urea 30%
Niedobrze mi już od jego zapachu geranium.


EARTH THERAPEUTICS
łagodzący lotion do zmęczonych nóg
Był przewydajny, myślałam, że nigdy się nie skończy :)



ELKOS żel pod prysznic 300 ml
mango i ananas


ultra soft
mydło borowinowe do ciała
Zakupione w Netto, nic szczególnego, liczyłam an coś więcej, a jego producent to Torf, czyli producent Tołpa.


Giv mydło z oliwą z oliwek 80 g
100% roślinne

 BENTLEY ORGANIC odżywiające mydło z cynamonem, pomarańczą i goździkami
Pachniało obłędnie! Zostało zużyte doszczętnie, do ostatniego kawałeczka.


Kneipp
Kryształki do kąpieli Prowansalskie sny lawendowe
Uwielbiam zapach lawendy!


Jeden z  ULUBIEŃCÓW PAŹDZIERNIKA <KLIK>
czyli
DEREMIKA
fill & go
maseczka z wypełniaczem zmarszczek 
2/3 opakowania



Próbki:


GARNIER
Miracle Sleeping Cream
Za mało, żeby coś o nim powiedzieć. Nie lubię marki Garnier, dlatego nie zastanawiam się nawet nad jego zakupem.

Kneipp BIO-olejek do ciała
Tłusty- jak to olejek. Rzadki i pięknie pachnie!


W miesiącu październiku zapoznawałam się z marką Tołpa i jej liniami, dotąd mi nieznanymi, , która bardzo mnie zainteresowała, na pewno będę kontynuowała tę znajomość tymczasem zużyłam:



tołpa
botanic
czarna róża
odżywcza maska-peeling regenerująca 1/2 opakowania
Pięknie pachnie, działa super - zgodnie z obietnicami producenta, chociaż trochę szczypie.
 tołpa
botanic
amarantus
nawilżająca maska rozświetlajaca
1 opakowanie

oraz próbki:
tołpa by mariusz przybylski
10 minut nawilżajaca maska-komfort 
2 szt.

 tołpa
botanic
różowa piwonia 50+
odmładzający krem modelujący na dzień 

tołpa
dermo face
relift 45+
liftingujący krem regenerujący na noc


tołpa dermo face
 provivo 35+
krem przywracający młodość skóry na dzień 

tołpa
dermo face
modelar 50+
krem modelujący owal twarzy na dzień

tołpa
botanic
amarantus
nawilżający krem matujący

tołpa 
botanic
ryż czerwony 40+
ujędrniający krem regenerujący na noc


z tego czarna róża i relift 45 trafiły do ULUBIEŃCÓW PAŹDZIERNIKA <klik>
 


YVES ROCHER
sensitive vegetal
nawilżający krem na zaczerwienienia


Trzy zapachy z  Zapachów z Baśni 1001 nocy czyli moich zakupów próbek arabskich perfum <KLIK>


Rasasi Abyan for Her woda perfumowana dla kobiet

Aramis Perfume Calligraphy Rose woda perfumowana unisex

Rasasi La Yuqawam woda perfumowana dla kobiet


 


Wyrzucone - nie zużyte do końca:


AVON magic tan samoopalacz w musie z kompleksem ujędrniającym
Wg mnie słusznie chwalony przez Hanię w poprzednim sezonie  -2014, kiedy był nowością i kiedy go zakupiłam. Wyrzucam, bo wygląda na to, że po prostu się przeterminował, niewykluczone, że do niego wrócę na lato.



benecos
DAY CREAM
Udało mi się go całkiem sporo zużyć, ale gdy do niego wróciłam by go zdenkować, to już mnie szczypał. To naturalny kosmetyk- może się przeterminował?


Akcesoria:


płatki kosmetyczne


Śrubka do czesania brwi (odpadła, został tylko trzonek)
Aplikatory- gąbeczki - nie używam ich już dość długo, natknęłam się na nie przy porządkach



Kilka z w/w kosmetyków opisałam nieco bliżej w poście
15 świetnych kosmetyków do 15 zeta - PIELĘGNACJA <KLIK>

11 komentarzy:

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger