08:50

08:50

Szybki przegląd nowości ROSSMANN i NETTO: Wibo, Rimmel, Max Factor, Miss Sporty i deseń w róże :)

Efekt dość szybkiej przebieżki po mieście:



ROSSMANN


RIMMEL szminka THE ONLY 1




MISS SPORTY
kolekcja INSTA Glow
szminka my BFF
 



MAX FACTOR
pomadki MM


http://www.strawberryblondebeauty.com/2016/01/max-factor-marilyn-monroe-lipsticks.html


WIBO
star glow
puder w pastelowych kulkach (przypominajacych przesławne METEORY)




Bardzo zainteresowały mnie też zapowiedzi nowości Wibo (i kredek Lovely) w "Skarbie":




NETTO

Bardzo spodobały mi się rzeczy do kuchni w różany wzór, bo bardzo lubię desenie, wzorki, printy <klik> a szczególnie deseń w róże:







Zwrócił też moją uwagę kącik dekoracyjny:



Kupiłam sobie dwie rzeczy:



15 komentarzy:

  1. W netto potrafią być piękne rzeczy do domu, ale przynajmniej u mnie mam wrażenie, ze zawsze jest niepoukładane :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piękne i niedrogie, a nawet tanie w porównaniu z innymi miejscami, gdzie można takowe kupić :)u mnie raczej jest poukładane całkiem OK :)

      Usuń
  2. wibo super zapowiedzi, pewnie na coś się skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. coś czuję że ta paletka cieni z Wibo będzie hitem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te pomadki z Max Factor przepieeeekne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę już patrzeć na promocje! Już tyle kupiłam, a tu ciągle nowe :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusiły mnie te kuleczki z Wibo, ale gdy zobaczyłam je na żywo to ochota mi przeszła ;/

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger