07:25

07:25

Krem BB MIZON SNAIL REPAIR




GARŚĆ INFORMACJI z www.mizon-polska.pl:


 -  naturalnie stapiający się z skórą BB krem z śluzem ślimaka
-  zawiera aż 45% filtratu
-  zapewnia wysoką ochronę przeciwsłoneczną  SPF 32 PA++
-  ujednolica koloryt skóry, nie tworząc efektu maski
-  uelastycznia skórę i działa przeciwzmarszczkowo
-  zmniejsza widoczność porów
-  bez sztucznych barwników, bez kolorantów, bez parabenów



- wspomaga regenerację skóry - 45% filtratu śluzu ślimaka
- działa przeciwzmarszczkowo - adenozyna i peptydy
- rozświetla - arbutyna
- chroni przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych - SPF32/PA++
- daje piękne, naturalne krycie bez efektu maski




 http://www.mizon-polska.pl/kremy-bb-i-cc/15-bb-krem-z-sluzem-slimaka-50ml-snail-repair-blemish-balm.html#



Ja zakupiłam próbkę- odlewkę 2 ml na Allegro za 5,49 zł.

Na cytowanej powyżej polskiej stronie Mizon pełnowymiarowe opakowanie 50 ml kosztuje 67,99 zeta.


Krem ma gęstą konsystencję i jasny kolor:



bez flesza:


z fleszem:

 efekty na twarzy


PRZED
 PO




PRZED
PO


Wg mnie:

- łatwo i przyjemnie się aplikuje,
- jasny i gęsty,
-jak na krem BB ma bardzo fajne krycie,
- równocześnie jak to krem BB nie tworzy na twarzy efektu maski,
- jego trwałość jest wystarczająca (utrwalony pudrem, choć aż żal przypudrowywać choćby trochę efektu, jaki daje na buzi),
- ma porządny filtr przeciwsłoneczny,
- nie jest najtańszy, ale nie należy też i do najdroższych dostępnych u nas kremów BB, uważam, że jest wart swojej ceny,
- jest naprawdę jasny, a więc nawet dla mnie- naprawdę bladej i niewiele się opalającej- nie nadaje się na lato,
- chyba jest teraz modny, bo np na stronie Mizon jest obecnie wykupiony,
- polecam go osobom, które lubią  efekt, jaki pozostawiają koreańskie kremy BB, a przed następnym wiosennym sezonem rozważę zakup pełnowymiarowego opakowania, gdyż jest to propozycja godna rozważenia



20 komentarzy:

  1. efekt jest fantastyczny, ale Ty masz idealną cere więc :) ale krem i tak kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. efekt jest fajny, a cery nie mam idealnej, ale dziękuję :)

      Usuń
  2. Lubię kremy BB ale tego nie znam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio zamówiłam kilka kremów BB (jakiegoś fioła dostałam :D) teraz czekam na paczkę, w której znajdzie się ten kremik :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor ma świetny, krycie chyba też całkiem niezłe, więc będę miała go na uwadze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go i byłam zadowolona jednak teraz jest stanowczo za jasny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie lubiłam BB, ale ostatnio użyłam koreańskie i całkiem fajnie się spisuje. Ale mam inne niż ty.
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam szczerze, ze jestem zdumiona bo nawet wygląda na jasny :) Muszę sprawdzić i poszukać gdzieś probek - może sprawdziłby sie na mojej jasnej jak... słońce ;) twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się jak wygląda na buzi :) Ja obecnie jestem zakochana w kremie BB Gold Skin 79 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi gold nie podpasował, oddałam siostrze, miałam go ze 4 lata temu

      Usuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger