10:33

10:33

MAKIJAŻ HALLOWEEN: PINK PEARL SUGAR SKULL :)

Pierwsza z moich tegorocznych sezonowych propozycji.





Kolejne foty poniżej, tymczasem

tytułem wstępu do wszystkich ich (a mam jeszcze kilka pomysłów!):

1. Samo Haloween i pomysł jego świętowania, mi, urodzonej jeszcze w PRLu jest całkowicie obce, jednocześnie bardzo mi się podoba, albowiem żywię słabość do różnego rodzaju makabry, i kiczu, a to jest okazja, kiedy występują razem! Kojarzy mi się to co prawda daleko bardziej niż z anglosaskimi zwyczajami to z wymieszaniem wierzeń i prakatyk indiańskich i katolicyzmu w Ameryce Południowej. Totalny miszung i eklektyzm - i to lubię najbardziej, tak jak dość karkołomną zasadę estetyki (jakakolwiek by ona nie była- znaczy się ta estetyka) : PRZESADA NIE ISTNIEJE :)


2. W Haloweenowych przebraniach i makijażach różnych, niekiedy bardzo atrakcyjnych znanych osób, które  możemy potem sobie oglądać podoba mi się również to, iż te makijaże łamią tradycyjną zasadę iż mają nas upiększać. Te niekoniecznie :)  To chyba jedyna taka okazja :)


3. Moje zdjęcia do tej serii będą wykonane tylko w sztucznym świetle i z fleszem albowiem dzień teraz krótki, a ja nie dysponuję czasem, żeby wykonać taki makijaż za dnia  (co też nie gwarantuje obecnie wystarczającej ilości światła naturalnego!) no bo no. na tzw. miasto potem raczej w nim nie wyjdę:)


4. Niektóre makijaże haloweenowe, które podziwiam z Internecie są wybitne i idealne, wyglądają na charakteryzację,  zapewne dlatego, że nią są - profesjonalne kosmetyki, oświetlenie, aparaty no i ręce, które je wykonują... Ja w temacie makijażowym jestem amatorką, więc używam tego co mam, tak jak potrafię, inspiruję się ta okazją do pobawienia się makijażem w ten sposób - i się bawię:)



I zdjęcia cd.:







I - nie mogłam się powstrzymać - zdjęcie z filtrem "czarno białe" - ach jakież mam na nim cudowne kości policzkowe! :)





Makijaż wykonałam za pomocą:



Perełki i szkiełka samoprzylepne z papierniczego,

ETUDE HOUSE krem BB Perfect Fit kolor 02 zmieszany z

NYX PRO FOUNDATION MIXEr w kolorze białym

ESSENCE eyeshadow base

MY SECRET matt eye shadow 501

BELL Secretale lash sculpting mascara

MY SECRET lip liner 01 party pink

2 komentarze:

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger