16:15

16:15

ODKRYCIA PAŹDZIERNIKA: kolorówka i pielęgnacja



Ostatnio coś zaczęły się pojawiać u mnie rozczarowania, ale  - jakby dla przeciwwagi - i nowa kategoria: odkrycia. Czyli kosmetyki, po które sięgnęłam pierwszy raz w danym miesiącu, jestem zachwycona, a stosuję je krócej niż niż miesiąc. wielka szansa, że trafią do ulubieńców, i doczekają się pochwalnych recenzji, z drugiej strony za wcześnie na ich recenzje.


ISANA young peeling
do skóry mieszanej i trądzikowej
Pozostawia buzię gładką, jasną nieco zaskórników z nosa jest usuniętych.


ISANA young peeling
Tonik oczyszczający do twarzy z kwasem owocowym
Nie podrażnia, nie uczula, nie wysusza. Pozostawia cerę rozjaśnioną, gładką.


JANDA kryjący make up fluid fleksyjny 02 beż jasny 
Ostatnio większość podkładów- nawet te, które dotąd nie sprawiały mi takich problemów i robiły za moje pewniaki, nawet te wcale nie ciężkie - jakoś tak są widoczne na skórze, warzą mi się na nosie, włażą w pory,  wysychają w suche skórki na policzkach. Słowem: poraża. A ten- nie! Ratuje mnie teraz, nakładając go mam pewność, że będzie zachowywał się na mojej buzi OK i wytrzyma cały dzień. 


BELL Secretal lash sculpting mascara
Na końcu dzisiejszej listy, a to tylko dlatego, że tak naprawdę, to użyłam go pierwszy raz już wcześniej, ale nie byłam jakoś  zachwycona, ot, może być, całkiem przyzwoity kosmetyk.
Teraz skończył mi się tusz marki, której w tym temacie jestem od lat wierna (czyli L'Oreal) i czekając na rossmannową promocję postanowiłam sięgnąć z tzw. braku laku po ten tusz Bell. Sięgnęłam i... jestem zachwycona, a i na blogu zbieram pochwały za rzęsy w nim. Po prostu wcześniej tusz był nieco za rzadki, a teraz: jest idealny! I tak zaopatrzyłam się już na w/w promocji, ale z tego tuszu nie rezygnuję- z przyjemnością go zdenkuję, a może i kupię kolejne opakowanie..?

10 komentarzy:

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger