12:56

12:56

Zimowy urlop w mieście - zawartość mojej kosmetyczki


Wybieram się do miasta zaopatrzonego o nieboooo lepiej niż moje, toteż nie będzie problemem kupienie czegoś (Boże, miej mnie w opiece...) ALE nie chcę tam kupować pełnowymiarowych i ciężkich, nie raz szklanych, opakowań moich sprawdzonych kosmetyków, mego niezbędnego minimum, skoro mogę sobie jako pamiątki z urlopu kupić kosmetyki, których tu nie uświadczę i jeszcze nie znam. To raz.
Dwa: niech ten post będzie prezentacją własnie mojego zimowego  i w ogóle minimum jeśli chodzi o pielęgnację, a także minimum makijażowego i w/w kosmetycznych pewniaków. Bo skoro zależy mi na jak na najmniejszej ilości i wadze kosmetyków, no to wybieram najlepsze z najlepszych. Na zielono zaznaczone te, które są moimi pewniakami, reszta neutralna.
Będzie to dla mnie 5 dni wypoczynku od tuszu do rzęs i zmywania go, makijażu oczu, a także od jakiś zdecydowanych makijaży, tylko samo minimum :)







Odlewki (za każdym razem przy takiej okazji błogosławię pojemniczki i butelki na odlewki z Rossmanna!).

BIAŁY JELEŃ płyn do higieny intymnej <klik>- w roli wymienionej, oraz żelu pod prysznic.

NATURA ESTONICA szampon nawilżający.

Ava-Mustela EMULSJA PRZECIWZMARSZCZKOWA extra tłusta <klik>

JANDA kryjący make up fluid fleksyjny <klik>



oraz


RIMMEL LASTING FINISH POWDER 25 HR  FOUNDATION

Bourjois 12 brun poudre <klik>

PILOMAX  GIRL odżywka do rozczesywania włosów długich 

BIOSILK jedwab w płynie

NATURA ESTONICA ginseng & acai eye cream

GOLDEN ROSE METALS liquid highlighter

ISANA young Przezroczyste plasterki przeciw wypryskom <klik>

Perfumy arabskie w olejku AL HARAMAIN BLOOM <klik>



Próbki kremów - jedna Vichy i Mincer, reszta AA - będę ich używała na noc lub na dzień na szyję i dekolt.

a także nieobecna na zdjęciu


- czeka mnie dużo czasu na zimowym i bardzo zanieczyszczonym powietrzu, więc będę tej emulsji używała na całą twarz na noc.



To tyle, do zobaczenia tu po urlopie, za jakieś półtora tygodnia,  a co dalej już napisałam w poście


10 komentarzy:

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger