12:46

12:46

Mój szampon - włosy kręcone i suche

Nie zliczę szamponów, które stosowałam, i które się nie sprawdziły przy moich wymagających, suchych, kręconych, cienkich włosach. Mój szampon od pewnego czasu to głównie i najczęściej Dove Silk & Sleek. Nie prostuje w żadnym wypadku moich kręconych włosów, ale wyraźnie je nawilża, są gładkie - jak na takie włosy - już po myciu, bez użycia żadnej odżywki. Sprawdziłam, polecam.


Teraz planuję kupić szampon  nowej linii Dove Nourishing Oil Care i porównać oba te produkty, choć szczerze mówiąc wątpię by mogło być coś lepszego niż mój obecny szampon, byłaby to bardzo miła niespodzianka, ale kto wie, warto to sprawdzić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger