poniedziałek, 2 kwietnia 2012

To się wymarze - korektory.

Korektory posiadam w zawrotnej licznie jednego potrójnego Oriflame, używam z niego tylko koloru cielistego dla zatuszowania ew. niedoskonałości. Jak dla mnie jst bardzo wydajny, praktyczny, wygodny w użyciu i dobrze spełnia swoją funkcję, ale po prawdzie to nie mam za bardzo czego korektorować.

Nie używam korektora po oczy, choć mam pod nimi cienie, które w jakiś sposób zasłaniają szkła okularów. Obawiam się, że korektor pod oczy może i zasłoni cienie, ale podkreśli zmarszczki, więc poszukiwanie ewentualnego jest jeszcze przede mną.
Kiedyś zakupiłam korektor pod oczy Oriflame, w kolorze żółtym, ale szczerze mówiąc nie widziałam jakiś znaczących efektów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Komentarze zawierające link nie będą publikowane.