poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Trele - morele i inne kolory sezonu.

Kolor morelowy to wg Wikipedii różowopomarańczowy, opisywany także jako jasnoróżowy złamany pomarańczowym. Jak zwał tak zwał, każdy chyba wie, jaki kolor mają morele.




A w sezonie wiosna/lato 2012 morele rządzą. To akurat kolor, któremu ja chętnie się oddam we władanie. Oto mój mały morelowy zawrót głowy (zdjęcia w dwóch oświetleniach, które udowadniają pogląd, iż morelowy to połączenie różu z pomarańczem, gdyż na jednej fotografii kolory są bardziej różowe, a na drugiej bardziej pomarańczowe):








W skład mojego zestawu wchodzą: błyszczyk Lip Brillance Artdeco i cień Artdeco z najnowszej kolekcji spring/summer 2012, , róż essence i lakier do paznokci Catrice z limitowanej serii Hidden World.

Tymczasem przedstawiam wiosenno-letnią kolekcję Artdeco, z której pochodzi mój błyszczyk i cień:

 


Jak widać prym wiodą w niej oranże, korale, morele, brzoskwinie, brązy, pistacje, beże, pastele. Kolekcja ma zacny tytuł "Beauty meets fashion", a wszystko  to razem wygląda doprawdy zachęcająco.



Limitowana seria Hidden World marki Catrice , w której skład wchodzi mój lakier do paznokci  prezentuje się tak:



Tu także rządzą pastele, korale, brąz i róż. Bardzo ładne, błyszczące z delikatnymi drobinkami, odcienie cieni w musie - beżowy a przede wszystkim różowy, ale opanowałam pokusę kupienia go, gdyż jako miłośniczka różowych cieni do powiek mam już ich wystarczającą ilość.

Nadchodząca wiosna zapowiada nam się w pomarańczowo-różowo-beżowej kolorystce rozbielonej mlekiem, kusi pastelami, konsystencjami, połyskiem a wiosenne kolekcje dają duży wybór cenowy kosmetyków, a więc: dobrej zabawy nimi i pięknych efektów!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Komentarze zawierające link nie będą publikowane.