środa, 30 maja 2012

Kosmetyki Nymphelia by catrice

Oto moje trzy produkty z nowej limitki Nymphelia, o której już tu pisałam (http://umalujsie.blogspot.com/2012/05/nowa-limitka-catrice-nymphelia-czyli.html):




Są to:
-lakier do paznokci w kolorze 830 Salmon & Garfunkel
-dwa cienie do powiek Intensif'Eye Wet & dry shadow, w kolorach: 030 Vanilla Sky Ride i 020 Charly's Chocolate Factory.



 Oto garść moich spostrzeżeń:

Lakier jak dla mnie dużo lepiej wygląda w buteleczce i na zdjęciu, niż na paznokciah. Zdjęcie i buteleczka sugerują zimniejszą, bardziej beżową barwę, a tak naprawdę lakier jest żółtawy, być może są dłonie, które dobrze wyglądają z takim lakierem na paznokciach, ale nie są to moje dłonie:




Myślę, że chodzi tu o barwę skóry, i do takich lakierów pasują dłonie w żółtawej, ciepłej kolorystyce. Chociaż oczywiście kiedy stał się modny nie mogłam się opanować i nie kupić nawet żółtego ;) Być może to też kwestia tego, iż lakier ten pochodzi z serii Ultimate - i jak sama nazwa wskazuje jest matowy, tak jakby pociągnąć paznokcie farbą olejną. Słowem kolor mnie rozczarował, natomiast do samych lakierów catrice nie mam zastrzeżeń.


Teraz cienie, jak mówi nam nazwa do stosowania na sucho i na mokro, co ma dać intensywniejszy efekt:





Cienie wyglądają apetycznie, a nazywają się pięknie .Zastosowanie ich na sucho bądź na mokro nie daje dużej różnicy, szczególnie w przypadku jaśniejszego koloru, który jest b. delikatny, prawie niewidoczny, daje lekki połysk i jasnobeżowy kolor.
Mocną stroną koloru brązowego jest tylko jego nazwa. Niestety. Cień ma widoczne nawet na zdjęciu złote drobinki, które są duże, a skutkuje to tym, że cień osypuje się i włazi w oczy już przy aplikacji! Dla moich wrażliwych oczu to kompletna porażka. Ale chyba tak byłoby w każdym przypadku, bo kto chce wyglądać jak miś panda i to już po wykonaniu makijażu... :( Tak więc brązowy cień nie ma gładkiej, jednolitej  konsystencji, natomiast nie mam tego typu zastrzeżeń do koloru jasnego. Trwałość obu cieni jest wystarczająca i satysfakcjonująca.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Komentarze zawierające link nie będą publikowane.