piątek, 1 czerwca 2012

Corine de Farme - pierwsze zakupy w Drogerii Hebe

Nie pomnę kiedy dokładnie została otwarta w Warszawie w Alejach Jerozolimskich w miejscu wiecznie likwidowanej i w końcu zlikwidowanej Terranovy Drogeria Hebe.




Było to kilka miesięcy temu, byłam w niej niedługo po otwarciu, stwierdziłam, że można kupić tam fajne rzeczy na prezent po czym wyszłam. 
Ostatnio weszłam tam drugi raz - i... zostałam na dłużej. Drogeria jest mniejsza od Superpharmy, ale ma ciekawsze towary w ofercie. (No Superpharma może jest i bezkonkurencyjna jeśli chodzi o perfumy).
A więc Hebe - dużo naturalnych czy przynajmniej przedstawianych jako takie produktów, i dawno nie widziane już niestety przeze mnie kremy Bielendy- m.in z Gingo Biloba, Q10, Collagene i inne.
Fantastycznie pachnące szampony Organix, które do tej pory miałam okazję zobaczyć tylko w Tk Maxx, szafa Revlona- rzecz właściwie niespotykana gdzie indziej, tak jak szafa kosmetyków kolorowych Deborah, IsaDora czy wreszcie Bell. I inne jeszcze nie znane mi marki i produkty, po atrakcyjnych cenach. Ja to kupuję, wyrobiłam sobie kartę Hebe, kibicuję temu interesowi i na pewno tam wrócę słowem: Stop przystanek DH Smyk :)
Na dzieńdobry kupiłam w Hebe dwa kremy marki, którą do tej pory widziałam gdzieś tam przypadkowo na blogach - Corine de Farme. Uczyniłam to z ciekawości, zachęcona ceną (12,90 zł i 15, 90 zł),  a przede wszystkim niezrażona informacją "95 % naturalnych składników" (jako że nie jestem fanką "eko" kosmetyków - jeśli np. jem konserwanty w jedzeniu czemu ma ich nie być w czymś co nakładam na skórę..?)

Moje zakupy to krem rozświetlający o wdzięcznej nazwie "Świetlista cera":









oraz krem 2 w 1, twarz i kontur oczu, Przeciw zmarszczkom (ciekawe jest określenie "przeciw" a nie "na" sugerujące, iż krem ten ma ZAPOBIEGAĆ zmarszczkom):







Nazwy w/w kremów są przyjemne dla ucha, kartoniki przyjemne dla oka, opakowania praktyczne - z pompką, informacje zachęcające, obietnice piękne.
Użyłam każdego z tych kremów dwa razy dlatego nie czas jeszcze na ich recenzję tym niemniej jestem zachęcona do ich stosowania.
Ja natomiast zachęcam do odwiedzenia Drogerii Hebe. I na pewno będę tam wracać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Komentarze zawierające link nie będą publikowane.