17:04

17:04

Eveline 8 w 1 TOTAL ACTION - po 12 dniach

O w/w odżywce już pisałam zapowiadając zastosowanie jej jako kuracji:  http://umalujsie.blogspot.com/2012/07/eveline-8-w-1-total-action-odzywka-do.html

Odżywka obiecuje działanie w 10 dni, ja ją stosuje od 12-tu. W tej chwili moge powiedzieć, że paznokcie są twardsze niż były, a ponieważ cały czas stosuję kurację, to jak na razie nie mam problemu z moją zmorą: rozdwajaniem - co ja mówię ROZWARSTWIANIEM SIĘ -  ciekawa jestem czy tak pozostanie, jak zacznę używać odżywki tylko jako bazy pod lakier. Jeśli chodzi o tempo rośnięcia paznokcia, to mi i tak szybko rosną i włosy, i paznokcie, także żadnej różnicy nie zauważyłam.
A jeśli chodzi o poniższe zdjęcia, to nie stosuję się do zaleceń producenta, i nie zabezpieczam skórek, stąd nie wyglądają one na razie  za dobrze :(


A oto efekt po 4 dniach:


Po 8 dniach:

Po 12 dniach:



Jak na razie przerywam zapuszczanie paznokci (tak tak, jak na mnie są już długie! Zawsze mam krótkie i kolorowe paznokcie - minione dwa tygodnie to absolutny wyjątek - mam nadzieję że warto go robić) ale nie przerywam kuracji czyli



O dalszym działaniu w/w odżywki i stanie moich paznokci po zaprzestaniu kuracji nie omieszkam się Was poinformować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger