15:28

15:28

Kremy BB - ciąg dalszy recenzji








Skin79 Vital super Plus:

- w żółtawym odcieniu, ale dopasowuje się do koloru skóry,
- ma efekt matujący i to dość spory jak dla mnie,
- wydajny, jak na krem BB mocno kryjący, ale nie powoduje efektu maski, jeśli nakładamy go oszczędnie,
- "zwykła" konsystencja, nie rzadki, nie gęsty,
- konsystencja jakby "sucha" - dlatego nie używałam go pod oczy, i zawsze nakładam pod niego krem pielęgnacyjny,
- znakomicie sprawdził  w roli korektora, szczególnie na moje naczynkowe płatki nosa,
- nie rozczarował mnie, natomiast raczej szybko do niego wrócę z tego powodu, że znalazłam jeszcze bardziej pasujące mi kremy BB gdyż
-pasuje raczej cerze tłustej i sprawdzi się przy problemowej.






Snail Nutricion BB Cream:

-razem z Missha Signature mój nr 1! a może nawet przed Signature,
-można stosować go bez kremu pod spód gdyż bogata konsystencja odżywia skórę,
-kolor dopasowuje się do skóry,
-daje efekt satynowego, nie matowego wykończenia,
-nadaje się pod oczy,
-efekt krycia jak dla mnie ma w zupełności zadowalający,
-raczej dla cery suchej i bezproblemowej ze względu na swą"odżywczość" i nieprzesadne krycie,
-słowem: bomba! na pewno go kupię w normalnej gramaturze, jestem zachwycona!




Missha M Perfect Cover:

-kolor (nr 21) dopasowuje się do mojej cery,
- można stosować go pod oczy,
- można nakładać krem pielęgnacyjny pod spód, ale nie trzeba,
- krycie jak dla mnie zadowalające,
-satynowe, nie matowe wykończenie,
-całkiem dobry, nie rozczarowujący, wart polecenia chociaż ja już mam inne typy




Missha Choboyang:

- bardzo gęsty dlatego 
-trudno się rozprowadza,
-bogata konsystencja nie wymaga kremu pod spód, 
-krycie zadowalające,
-jak dla mnie za bardzo się "maże", robi smugi, za ciężko rozprowadza, zostaje na skórze za grubą warstwą.


1 komentarz:

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger