wtorek, 11 września 2012

Nowa limitka CATRICE - CUCUBA

Po conajmniej dwóch limitkach Catrice, które mnie niczym  nie zauroczyły nareszcie kolekcja, która mi się podoba:





O ile ja sama stanowię zupełne przeciwieństwo modelki reklamującej tą kolekcję- jestem nie tylko biała, ale po prostu blada, to bardzo podoba mi się kolorystyka kosmetyków wchodzącej w skład tejże kolekcji, i optymistyczny, kolorowy look modelki -właściwie letni, nie jesienny.


W skład kolekcji wchodzi:


- 5 lakierów do paznokci:




mnie najbardziej urzekł żółty, bardzo intensywny, ciepły kolor z drobinkami, o uroczej nazwie Sunny side:




-dwie szminki:







-dwa eyelinery (w brązowym opakowaniu jest czarny), drugi taki jak na opakowaniu- miętowy:




-matowy bronzer:



-sypkie cienie do powiek, w ładnych, perłowych kolorach (również kuszące... :)








2 komentarze:

  1. kusisz! :D
    najbardziej pragnę lakierków i bronzera :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. eyelinery mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Komentarze zawierające link nie będą publikowane.