12:33

12:33

IWOSTIN Krem intensywnie nawilżający - recenzja



Produkt dostępny w aptekach w cenie ok. 43 zł (przy promocji w Superpharmie ok. 34 zł, ale cena regularna tam to ok. 48). Krem z serii SENSITIA przeznaczonej do skóry wrażiwej, alergicznej i skłonnej do podrażnień (czyli do mojej).










Mój nr 1!
Podchodziłam już kilka razy do silniejszych kremów przeciwzmarszczkowych, wszystkie podrażniały i wysuszały moją skórę wskutek czego efekt był postarzający, a nie odmładzający. 
Od roku używam tego kremu cały czas na dzień, z przerwami na bardzo słoneczne lato i okres zimowy.
Super nawilża, nie podrażnia, idealny pod makijaż- bo np krem fizjologiczny z ceramidami z serii HYDRATIA:







okazał się zbyt "bogaty" pod makijaż, i podkład się na nim wałkował :(


Natomiast Krem intensywnie nawilżający znakomicie nadaje się pod makijaż - bazę, podkład, a także pod kremy BB.
Wg mnie całkowicie spełnia obietnice producenta.
POLECAM.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger