14:11

14:11

L'ARISSE Krem przeciwzmarszczkowy 40 + Recenzja


Produkt lubianego przeze mnie Labolatorium Kosmetycznego Ava.
Skromna estetycznie - by nie rzec zgrzebna- seria L'ARISSE w kolorowych opakowaniach udających szklane (są plastikowe), bez kartonowego pudełeczka.
Dostępna na pewno w Drogeriach Natura i w ekologicznym sklepie koło mnie :)
Krem kosztuje ok.15 zł, chyba że w Naturze jest na niego promocja, wtedy kosztuje ok. 10 zł.

Przeznaczony do skóry 40+, na mojej 32-letniej bardzo dobrze się sprawdza.

Ponieważ nie mam za bardzo zmarszczek nie widzę jego intensywnego działania przeciwzmarszczkowego, na pewno spełnia obietnice producenta jeśli chodzi o nawilżanie skóry.
Poprawia jędrność skóry, w moim wypadku ekspresowo, właściwie "od ręki" ale nie wiem, czy te efekty utrzymają się na dłużej.
Jest skuteczny ale lekki w konsystencji, znakomicie nadaje się pod makijaż.
Jego konsystencja jest nie tyle rzadka, co "puchata" trochę budyniowa, bardzo przyjemna, przez to krem nie jest zbyt wydajny, ale nie uważam tego za wadę biorąc pod uwagę jego działanie i cenę.
Zapach ma znośny jeśli nie neutralny, w każdym bądź razie nie przeszkadzający i delikatny.

Krem świetny a przy tym co za stosunek ceny do jakości i na odwrót.
Sama kupię następny słoiczek i polecam gorąco tym, którzy mają taką cerę i skórę jak ja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger