wtorek, 8 stycznia 2013

Kosmetyczne postanowienia noworoczne

W liczbie dwóch:

1. Kupić sobie pędzle do malowania oczu ( używałam tylko aplikatorów...)
Postanowienie zrealizowane  - przynajmniej w części- natychmiastowo:

-essence pędzelek do smoky eyes:


-essence pędzelek do nakładania cieni

 kupiłam -używam.


2. Używać częściej szminek i błyszczyków
 Jak widać w tym przypadku używać mam czego, tylko żeby mi się chciało chcieć...
Oto  moje zasoby:

Szminki:


Od lewej:

-BOURJOIS  Lovely Brille kolor 05 corail des mers
-ISADORA Jelly kiss kolor 57 coral punch
-MANHATTAN  Perfect creamy & care kolor 34 N
-ESSENCE pomadka z serii Wild Craft kolor 02 rosewood hood
-L'OREAL Color riche star secrets mkolor 721 Eva Longoria
-L'OREAL Color riche shine gelee kolor 303
- LANCOME kolor 20
-ORIFLAME colourfull kolor Sweet pink
-AVON mega impact lipstick kolor pink pop
-CHANEL Rouge Allure kolor 70 adorable
-KOBO celebrity lips koloe 301 sweet morning
-INGLOT kolor 910

Błyszczyki i tinty:

 zdjęcie bez flesza:


zdjęcie z fleszem:


1. L'Oreal COLOURJUICE
2. Avon błyszczyk duoReflect kolor "peach twist"
3.ARTDECO Long-lasting lip gloss kolor 29
4. LANCOME kolor 17
5. CHANEL kolor 21
6. BELL lip  tint kolor 4
7.BELL lip tint kolor 3.


Nic tylko się malować i dodawać życiu kolorów!

Czego sobie i Wam życzę!

3 komentarze:

  1. całkiem pokaźna kolekcja szminek i błyszczyków, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też muszę kupić ten pędzelek do nakładania cieni z Essence

    OdpowiedzUsuń
  3. To mi uświadamia, że też muszę większą uwagę przykładać do ust. Jaki z tego wniosek? Jutro-kierunek-zakupy ! :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Komentarze zawierające link nie będą publikowane.