sobota, 23 marca 2013

Rękodzieło - zakupy

Kolejna tura rękodzielniczych nabytków, do których zachęciła mnie wizyta w Lesie Rąk, o czym już pisałam (http://umalujsie.blogspot.com/2013/03/bizuteria-hand-made-zakupy.html):

- kolczyki które już jakiś czas temu dostałam od koleżanki. Moim zdaniem ich kolorystyka pasuje dosłownie do wszystkiego, inna sprawa, że wg mnie większość rzeczy pasuje do wszystkiego :)
Kolczyki sa wykonane ze szkła, dlatego troche ważą:


- kolczyki, które całkiem niedawno dostałam od tejże koleżanki, nazwała je "energetycznymi"- i rzeczywiście, kolorystyka energetyczna, wiosenna ( przydaje się teraz, kiedy wiosny ni widu ni słychu..! ) no i element w modnym w tym sezonie kolorze limonki. Te kolczyki również są wykonane ze szklanych koralików:


- pudełko na drobiazgi plecione z gazet, które nabyłam droga kupna, aczkolwiek nie znam źródła jego pochodzenia, gdyż sprzedał mi je ktoś, kto zna kogoś kto wykonuje takie prace:


- duży pojemnik na różne rzeczy, z tego samego źródła co powyższy, ja trzymam w nim moje szaliczki:


- bransoletka z klocków Lego - jak dla mnie fantastyczny pomysł i super kolorystyka (tak, tak- pasująca do wszystkiego :)
ale jak zobaczył ją mój kolega powiedział tylko "i Ty to kupiłaś...?!"
A tak,  kupiłam, i bardzo mi się podoba!!! :)


Kupiłam ją w sklepie internetowym Fu - Ku: http://fu-ku.pl/sklep/

 Kiedy już założyłam powyższą baransoletkę zapoznałam się bliżej ze stroną Fu - Ku, i bardzo mi się spodobała filozofia  "FuKuizmu", z którą całkowicie się zgadzam:

"Ile masz lat? Nieważne. Tak naprawdę w ciągu tych kilkuset miesięcy przydarzyło Ci się więcej, niż Ci się wydaje.
Pomyśl przez chwilę. Widzisz?
Ile różnych wydarzeń. Dobrych i złych. Prostych i skomplikowanych. Tych, które wywołują uoemiech i tych, o których chcemy zapomnieć. To one sa istotą tej filozofii (FuKuizmu). Proste rzeczy, związanie wyłącznie z Tobą mają swoją przeszłość, swoje przeżycia, swoją niepowtarzalność. Zupełnie tak jak Ty.
Ile masz lat? Nieważne. Przed Tobą jeszcze kilkaset miesięcy, podczas których przydarzy Ci się więcej, niż Ci się wydaje. Zamknij oczy.
Marzenia, pragnienia, plany. Staramy się być architektami własnych wspomnień. Sytuacje z przyszłości, które kiedyś będziesz przeżywać niejednokrotnie. To one są istotą (filozofii) FuKuizmu. Zwykłe i niezwykłe działania i spotkania. Zapamiętasz je tak, jak zechcesz. Ta cała przeszłość i przyszłość, to nie tylko ludzie, to nie tylko miejsca. To również rzeczy martwe, przedmioty. Często je bagatelizujemy, a przecież one towarzyszą nam zawsze.

Twoja historia jest ich historią.
FuKuizm to wydobywanie tych opowieści, nadawanie rzeczom większego znaczenia, nowego życia. (...)
Fukuizm przenosi Cię na inną płaszczyznę. Tu nie chodzi o samo posiadanie rzeczy. Nie chodzi nawet o manifestację siebie i swojej osobowości. Mając coś z prawdziwą historią, tą przeżytą lub tą dopiero planowaną, masz niepowtarzalną markę. Nikt takiej nie miał, nikt nie będzie miał. To Ty inspirujesz wszystkie przedmioty do nowego życia, a one inspirują Ciebie do dalszego działania."
  http://fu-ku.pl/fu-ku/#o-nas

 WŁAŚNIE!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Komentarze zawierające link nie będą publikowane.